Olum Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fordi det ikke blir et eget crew. 9009183[/snapback] Blir det ikke et eget medic-crew? Hva skal man gjøre om man blir syke da? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fordi det ikke blir et eget crew; som i at det ikke er et eget crew som heter Medic. Det blir lagt inn under et annet crew. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det blir nok ikke care. Tror og håper det blir inn under sec. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 nå er det vell på tide å svare de som har søkt sec? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det har du helt rett i! Vi jobber så hardt vi kan! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det har du helt rett i! Vi jobber så hardt vi kan! 9116573[/snapback] ååh.. mathias er så søt. husker vi sto ute å kosa oss med mat i regnet den ene dagen på '06 lanet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg husker det også Det var koselig Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 trro ikke det blir noe sec crew iår jeg. :O Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jo, det blir det. Men det er bare det administrative rundt dette som tar litt tid Lenke til kommentar
PatrickSlow Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg bare lurte på en liten ting, jeg sendte inn en søknad for et par mnd siden, og har ikke fått svar ennå, lurte på hva som skjer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 De holder pà for harde livet og jobber med det. Nà begynner i hvertfall jeg à bli litt lei av poster i denna tràden hvor folk maser pà crewsöknadene sine Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg sier dette for siste gang: De som ikke har fått svar på sine søknader må sende meg en mail på det... Jeg kommer ikke til å undersøke saken med mindre forespørselen foreligger pr. mail. Dette for at jeg skal kunne holde nogenlunde system på hvem er hva og hvor er slik. mailadressen min er: [email protected]. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 vell jeg vet jo at du har fått søknaden , og problemet ligger vell ikke der , det er vell behandlings tiden folk tenker på . og så vidt jeg har forstått er det vell for det meste bare sek som ikke er ferdig , eller er jeg feilinformert ? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sec er verkebyllen vi sliter litt med ja; helt korrekt. Til det nevnte først her: hvis folk venter på svar på søknader, og vil at jeg skal sjekke det opp med chiefen for crewet, så må dette skje pr. mail. Hvis folk vil dobbelsjekke at søknaden er mottat, må dette skje pr. mail. Stikkordet her er _mail_. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dere trenger ingen flere til #Care? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er alltid rom for flere til å dulle med oss. Send inn en søknad, og få med navnet mitt et sted så jeg husker at det er deg, så skal jeg se på det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dere trenger ingen flere til #Care? 9236791[/snapback] To idaer i Care? Blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ikke skyt meg, men litt over en mnd til lanet, og ingen sec crew stiftet enda? jeg har iallefall ikke fått svar. får jeg ikke svar innen noen dager bestiller jeg biletter til dubai i den aktuelle tidsperioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg