froZZo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hei, jeg kunne tenkt meg å vere med i security-crew er 18 år men har ikke lappen enda, den får jeg kanskje den 2 oktober. og jeg greier ikke å komme fram før fredags kveld eller lørdags morgen. bor i hedemark. går det an å vere en kanskje hjelper eller blir det altfor mye styr for dere Lenke til kommentar
L1ll36u77 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hei,jeg kunne tenkt meg å vere med i security-crew er 18 år men har ikke lappen enda, den får jeg kanskje den 2 oktober. og jeg greier ikke å komme fram før fredags kveld eller lørdags morgen. bor i hedemark. går det an å vere en kanskje hjelper eller blir det altfor mye styr for dere 9581439[/snapback] I utgangspunktet er jeg intressert i personer som kan være dere hele perioden. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hei,jeg kunne tenkt meg å vere med i security-crew er 18 år men har ikke lappen enda, den får jeg kanskje den 2 oktober. og jeg greier ikke å komme fram før fredags kveld eller lørdags morgen. bor i hedemark. går det an å vere en kanskje hjelper eller blir det altfor mye styr for dere 9581439[/snapback] I utgangspunktet er jeg intressert i personer som kan være dere hele perioden. 9584636[/snapback] ok, forstår. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Logistikk søker et par personer til mottak og utlevering av utstyr og varer. Klasse C og truck ønskelig. Erfaring fra lagerarbeide er stort pluss. Ta kontakt med meg eller Fubar. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Ezequiel Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jævlig good job av Tech-crew å ikke kunne hjelpe nybegynnere med å sette opp nettverk.. "spør noen rundt deg" GJ! :thumbsup: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jævlig good job av Tech-crew å ikke kunne hjelpe nybegynnere med å sette opp nettverk.. "spør noen rundt deg" GJ! :thumbsup: 9637232[/snapback] Unødvendig... Det er som regel noe brukeren selv kan fikse på, som f.eks å ha en nettverkskabel koblet til switchen... "åhh, ja, må jeg ha sånn internett kabel..." Fikk den noen ganger i går. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jammen herregud da, når du melder deg på til å hjelpe folk så skal du det, man kan ihvertfall spørre om hva problemet er og kanskje bare si hva man må gjøre... Endret 5. oktober 2007 av kenny- Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 De fleste gjør også det. Da har du bare vært uheldig. Uansett skal TECH:Support hovedsaklig hjelpe med nettverksrelaterte problemer. Hvis de har tid er muligheten der Men hallen er full av folk som kan veldig mye IRC is your friend Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jævlig good job av Tech-crew å ikke kunne hjelpe nybegynnere med å sette opp nettverk.. "spør noen rundt deg" GJ! :thumbsup: 9637232[/snapback] Unødvendig... Det er som regel noe brukeren selv kan fikse på, som f.eks å ha en nettverkskabel koblet til switchen... "åhh, ja, må jeg ha sånn internett kabel..." Fikk den noen ganger i går. 9641190[/snapback] Hehe, hadde ikke Aidskake en moro greie på akkurat det der? Hørte noe om stikkontakt og TP-kabel Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, hadde ikke Aidskake en moro greie på akkurat det der? Hørte noe om stikkontakt og TP-kabel 9658700[/snapback] Oh dont you go there! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, hadde ikke Aidskake en moro greie på akkurat det der? Hørte noe om stikkontakt og TP-kabel 9658700[/snapback] Oh dont you go there! 9658761[/snapback] Jaja, Ida... Trådløst er kult? Lenke til kommentar
JensFolland Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vil bare gi honnør til Narnia (Care crew) som passet på meg der jeg satt ensom og forlatt på posten min etter 14 timers jobbing, og kom innom med både Kaffe og kos.. Tl;dr: meg ---------> <---------- Care og, litt ekstra Til Care tøsa mi da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hihi, Jens. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noe status på Attestene ? jeg har iverfall ikke sett eller hørt noe . og intran er jo så godt som død . Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noe status på Attestene ? jeg har iverfall ikke sett eller hørt noe . og intran er jo så godt som død . ETV sine skal visst være sendt til HW for utskrift/bearbeiding, så håper vi får dem snart. Vet ikke hvordan det er med de andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg