Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spørsmål vedr crew på The eXperience

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg søkte for over to uker siden, og har enda ikke fått svar..

så tror ikke de vil ha meg:D

9456070[/snapback]

oi oi.. da vil de IALLEFALL ikke ha meg. jeg søkte samma dag som søknadsskjemaet kom på nett.. :p

men nå kan de iallefall glemme meg! :D Jeg skal ligge å dra meg i sola i dubai med dama den aktuelle tidsperioden. Hihi.. gleder meg..

Lenke til kommentar

Hvis man ikke kan hjelpe til under hele lanet, men kun noen spesielle timer / dager, vil dette da tilrettelegges?

Er det mulig å få vite chief of security hvem det er, og evt hvilke erfaringer denne chiefen har hatt?

Om jeg får svar på dette skal jeg legge inn en søknad =)

EDIT; Altså, husker i fjor.... =) Var koselig at du matias var offisielt care crew<3 men en god leder er halve jobben.

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Men..? Så jeg gjorde en dårlig jobb? =/

Chiefen for security jobber til daglig som vekter i ett større vekterselskap. Han er en strukturert person som vi føler oss komfortable med i stillingen.

Når det gjelder det første du spør om skulle nok det muligens kunne la seg ordne. Skriv i søknaden hvilke perioder du kan være med, så er det mulig detkan la seg gjøre. Eneste er at man som securitycrew går inn i en skiftordning som gjør at man som regel jobber samme skift hele lanet, f.eks fra kl. 07:00 til 15:00 hver dag.

(btw: hvem er du igjen? Dårlig til å matche nick og fjes :p)

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Dårlig formulert :p du var super... håper at du er carecrew i år også :p

Men security var litt dårlig opplagt =P 

Sender inn en søknad, og melder på på wiki'en og regner med jeg får tilgang til intraforum asap.

9528828[/snapback]

Ntåå :love: Takk takk :roll:

Men er nok ikke carecrew i år.. Men du skal få så mange klemmer du bare vil :!:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...