Darth Reidar Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det har allerede startet komme forespørsler vedr crew på The eXperience. Vi er helt avhengig av crew, og det vil komme søknadskjema om dette i løpet av Mars/April. Det er en del ting som skal på plass før vi kan begynne søke etter crew. Det jeg kan si umiddelbart er at dere ikke skal kontakte Ueland vedr dette, da han ikke har ansvaret for det. Hvis det er spørsmål rundt crew, så kan de tas i denne tråden. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan blir det med crewgrupper, har dere en oversikt over hvilke typer crew dere kommer til å trenge? Feks. grupper innen tech, event, security osv. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Det er litt av årsaken til at vi ikke har åpnet for søknader om crew enda. Vi driver og ser på de forskjellige "arbeidsgruppene" nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvordan blir det med crewgrupper, har dere en oversikt over hvilke typer crew dere kommer til å trenge? Feks. grupper innen tech, event, security osv. 8002305[/snapback] uten og si det for sikkert vil jeg tro at crew gruppene blir ca de samme som ved hw-lan06. @fubar: vil si at en burde slå sammen info::info og info::support, for slik det var på hw-lan06, så endte det med at vi gjorde samme jobben. Det var veldig få som trengte hjelp til maskinene sine. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Pac-Man: det blir endringer, og det er tatt notis av hva som ble resultatet av Support og Info i fjor. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noe jeg la merke til når jeg var der var at det var veldig mye søppel som lå rundt på gulvene, hvertfall etter noen dager, så det burde hvertfall være noen som går å rydder eventuelt alle crewmedlemmer èn eller flere ganger på LANet eller ha et crew som har flere oppgaver hvor det inngår, men det er vel notert det også Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Det er korrekt. Det er notert ned. Et eget crew som har ansvaret for søppeltømming, samt mange søppelkasser rundt i Vallhall vil gjøre at det straks blir mye mer ryddig og hyggelig. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 jeg var med i security ifjord. er det stor sjans for at jeg kommer med iår også? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg kan ikke love noe som helst, ettersom mye vil være opp til de som var crewchiefs i fjor, men har man gjort en god jobb i crew, så ønsker vi jo velkommen crew fra tidligere år. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er 2 mnd til jeg fyller 18 i høstferien. Muligheter for å joine Sec. crew? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det er satt 18 års aldersgrense på en del crew dessverre. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 yo fubar! trenger du en personlig veskebærer ellerno i den duren? ^^ vet dere gamlinger kan bli slitene av og bære ting. men fra spøk til noe annet, synd jeg bare er 16, tror ikke det er så mye annet en "Vaske Crew" jeg kan være ^^ Men om det er noe så skal jeg melde meg med glede Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Veskebærer Solgt Så fort vi har oversikten over hvilke crew vi skal ha, så blir det lagt ut detaljert informasjon om hva som kreves av de som skal være crew, samt hva de får igjen for det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vil gjerne være med i crew i år også, håper "dere" var fornøyd med meg i fjor Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er satt 18 års aldersgrense på en del crew dessverre. 8019050[/snapback] "på en del crew" hva vil det si? Vil det si fler crew enn security? :s Lenke til kommentar
zonoX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 "på en del crew" hva vil det si? Vil det si fler crew enn security? :s 8101646[/snapback] security, medic og div andre som har med sikkerhet og muligens noe info... : / siden det er disse stedene hvor det kan oppstå problemer ved at det endten ikke er folk som yter nok respekt, og myndighet ovenfor andre. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Muligens 18 år på noe info? Det ser jeg ikke helt poenget med? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vil dere lyve like my til "The eXperience" crew som dere gjorde med oss på HW-Lan? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Hva er det du sikter til Shahab? Kom med noe konkret du mener er feil, for slik det er nå fremstår som sutrete og veldig lite seriøs. Feil ble gjort i forbindelse med HWLAN 06, noe som det jobbes aktivt med å sørge for at ikke skjer igjen. Sure oppstøt og sutring som dette gavner ingen, men konstruktiv kritikk og saklig argumentasjon er noe vi tar seriøst. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tipper det var noe med matløsningen, det var ikke det beste som var. Men dette syns jeg vi er ferdige med, vi har sutret nok.. HWX blir nok bedre! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg