Gå til innhold

Musikk: Hard House - Morten S - Stalemate

Anbefalte innlegg

Hallois.

Jeg har en ny låt jeg tenkte jeg skulle legge ut her så folk får høre. Når jeg sier at dette er hard house mener jeg ikke at jeg har strebet etter å få låta til å passe innenfor den sjangeren, men jeg vet ikke om noen annen sjanger som kunne passet bedre.

Kom gjerne med respons. Jeg har ikke holdt på med musikkproduksjon så lenge. Bare i hodet, som Mozart :p

Morten S - Stalemate

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt min sjanger det her, men syntes låta var grei. litt kjedelig men grei.

Det virker som om en del dyp-bass ligger utenfor senter, ligger litt over i venstre kanal. noe du eventuelt bør rette opp i.

Det er også noe klipping i sangen din, noe som sikkert har oppstått under mastering. Du bør kanskje justere deg litt ned slik at du forhindrer dette.

Lenke til kommentar
Ikke helt min sjanger det her, men syntes låta var grei. litt kjedelig men grei.

Det virker som om en del dyp-bass ligger utenfor senter, ligger litt over i venstre kanal.    noe du eventuelt bør rette opp i.

Det er også noe klipping i sangen din, noe som sikkert har oppstått under mastering. Du bør kanskje justere deg litt ned slik at du forhindrer dette.

8001133[/snapback]

Ja. Jeg har vel ikke vært flink nok med å bruke maximiser'n riktig tenker jeg. Det med dypbassen må jeg få sjekket ut et annet sted tror jeg, for jeg har ikke noe skikkelig headset med god bass her jeg sitter nå. Hmmm..

Edit: Takk for tilbakemelding btw.

Endret av morten_s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...