Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventelo Bluecom og oppgradering av linje


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Før jul i fjor (2005) annonserte Bluecom at de oppgraderte alle sine kunder som har 1 mbit linje og betaler 349 kroner i måneden nå skulle få 1,5 mbit. Nå før jul (2006) nå annonserte de nok en oppgradering til 3,1 mbit. Jeg har fotsatt ikke fått NOEN av disse oppgraderingene, og betaler fortsatt 349 i måneden og får 1 mbit. Det er vel ikke normalt at det skal ta over et år å få hastigheten en betaler for? Er det andre som opplever det samme? Dette er vel å ikke gi kundene hva de betaler for. Greit nok at det tar litt tid å oppgradere, men skal det gå over et år? På nettsidene annonserer dem jo at det er 3,1 mbit for 349 i måneden.

 

Ringte Bluecom i dag og de sa at alle kunder skulle være oppgradert før påske. Skal jeg tro på det?

 

NB: Er koblet til en sentral som Bluecom ikke har bygt ut selv så de bruker Jara (Telenor) sitt nett.

Endret av rolvs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg vet ikke hva jeg skal tro på når det gjelder Ventelo BlueCom.

Det er og blir et møkkafirma.

 

Det nytter liksom ikke å klage. Fikk aldri den hastigheten jeg betalte for.

Skrevet

Når jeg var kunde ble jeg ikke oppgradert til den nye hastigheten de reklamerte for. Da jeg ringte inn et halvår etter at de begynte å reklamere for de nye hastighetene for å høre hva som skjedde fikk jeg følgende forklaring.

 

De nye hastighetene var et tilbud som kun ble gitt til nye kunder. Jeg som var eksisterende kunde hadde da den "egentlige" hastigheten til den prisen jeg betalte. Men jeg kunne binde meg for 12 mnd, og dermed få tilbudshastigheten. :thumbdown:

Skrevet
Er linjea di bra nok for noe mer da?

8005760[/snapback]

 

Jepp, linjen min skal klare 3,1 mbit i følge kapaks og søkemotorer hos forskjellige ISPer.

  • 2 uker senere...
Skrevet

ringte bluecom i går.....

fikk oppgradert min linje over tlf :!:

så ta å ring de, snakk litt med de, og forhåpentligvis så blir linjen din oppgradert! :)

Skrevet (endret)

Etter en hastighetsøkning går jeg alltid inn på myzone på Bluecom og bestiller hastighetsøkning. Da har det aldri tatt særlig mer enn en uke før linjen min har blitt oppgradert.

Endret av mholen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...