ZenCo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Party Of Five | 1994 - 2000 Hva synest dere om TV2's nye serie? Jeg for min del hater den. Liker ikke drittkvaliteten, karakterene og konseptet i det hele tatt... Hva er din mening? Endret 22. februar 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den serien er en av de dårligste jeg har sett i mitt liv, ikke en bra serie i det hele tatt... Lurer på hva TV2 holder på med siden dem sender den serien istedet for MacGyver. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 en av de bedre seriene, hvis ikke den beste, i den genren. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Synest faktisk den er ganske koselig å se på. (Men foretrekker 7th heaven,gleder meg til den nye sesongen kommer til norge.) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, vil si at Matthew Fox har et rimelig bra balletak på den babyen Men jeg for min del hater det.. Ser jeg det på tv skrur jeg over med en gang.. Lenke til kommentar
haphap Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Helt enig med deg zenco! Denne nye serien på tv2 har ødelagt TV-tiden etter skolen. MacGyver var bare 100 ganger bedre. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg synes Party of Five er noe forbanna møl. Joda, greit at det ble litt kjedelig med MacGyver i 5 år is trekk, men de kunne da for herrens navn sendt noe bedre enn det der. Helt ekstremt vanvittig dårlig bildekvalitet. Jeg foretrekker faktisk Seventh Heaven fremfor det der. Mange slike programmer er såpass dumme at det blir gøy, men Party of Five er så stygt at det bare er ... stygt. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ser på serien av og til når eg ikkje har annet å gjere på. Eneste som gjer at eg ser på serien er at Matthew Fox er med og han er ein av mine favoritt skuespillere. Vil heller at Macgyver kommer tilbake for det er ein av tingene som er å glede seg til kver dag og andre serier som eg ser på Tv2. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er jo faktisk gammel serie, men med mange idag kjente skuespillere. Når jeg var mindre og programmet gikk på tv2 syntes jeg det var ekstremt bra, men nå som det eri reprise skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg likte det. Det er jo helt middels, men ikke noe å glede seg til hver dag. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Eg så det også når eg var mindre, så nå ser eg ikkje på det og heller tar eg å finner på noko annet når Party of Five er på tv'en. Pleier vanligvis enten å sette på ein film eller å stikke ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hun helt til venstre er meget tagbar. (ikke på bildet dog) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hun helt til venstre er meget tagbar. (ikke på bildet dog) 8278703[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Win. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hun helt til venstre er meget tagbar. (ikke på bildet dog) 8278703[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Win. 8278925[/snapback] you win the thread Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 haha... det bilde var ikke akkurat lite for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Denne serien er vanvittig dårlig! Herregud at det er mulig å lage en slik serie. Nei, TV2 bommet skikkelig på dette her. MacGyver FTW Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kan jeg få lov til og si at denne serien suger, Lenge leve Mac og Peter Thorton Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vrææææl. Verste serien ever made! Til og med Home and away er bedre enn dette skvipet! (og jeg hater H&A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå