Ottesen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisann... Jeg har et lite problem, den ene harddisken min bråker noe veldig, lyden er type høyfrikvens, er så ille at jeg noen ganger ser for meg at jeg begynner å blø i nesa eller øya Det er en 160gb wd disk, er det noe å gjøre for å hindre dette ? (den er 1,5 år gammel ca) Mvh Ottesen Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Bump bump, trenger hjelp her,lyden blir ikke bedre Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 1. slå av PC'en 2. Bytt ut disken (med en Seagate eller Samsung?) 3. Støyisoler PC-kabinettet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde dette og for noen dager siden, så sa disken takk for seg. Kan anbefale samsung hvis du må kjøpe ny disk Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde dette og for noen dager siden, så sa disken takk for seg. Kan anbefale samsung hvis du må kjøpe ny disk 8006574[/snapback] Takker for svar kjøpte meg en harddisk for 3 dager siden faktisk, 500gb samsung men denne harddisken som kødder fungerer helt fint, og hjelper ikke isolere pc'n så mye, fordi lyden er for høy... Men alså ikke noe å gjøre mot dette ? ikke noe programvare som kan hjelpe ? Mvh Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Mulig en formatering vil hjelpe. Hadde en 200gb som bråket ganske mye, formaterte og det løste problemet Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Mulig en formatering vil hjelpe. Hadde en 200gb som bråket ganske mye, formaterte og det løste problemet 8007050[/snapback] Har min mistanke om at det ikke er harddisken nå, virker som det kanskje er strømforsyneren :S skal restarte datan og titte litt på det snart, så skriver jeg nok her igjen Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Mulig en formatering vil hjelpe. Hadde en 200gb som bråket ganske mye, formaterte og det løste problemet 8007050[/snapback] Har min mistanke om at det ikke er harddisken nå, virker som det kanskje er strømforsyneren :S skal restarte datan og titte litt på det snart, så skriver jeg nok her igjen 8007135[/snapback] Ja, var bare strømforsyneren Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Da er det høyst sannsynlig en spole som har gått føyka, og da vibrerer slik at det blir en høyfrekvent lyd. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Da er det høyst sannsynlig en spole som har gått føyka, og da vibrerer slik at det blir en høyfrekvent lyd. 8013833[/snapback] Jau, byttet den ut med en 550w med sånn regulering så jeg får stilt hvor fort/hvor mye den bråker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå