Gå til innhold

Høy frikvens lyd ifra harddisk...

Ottesen

Anbefalte innlegg

Heisann... :)

Jeg har et lite problem, den ene harddisken min bråker noe veldig, lyden er type høyfrikvens, er så ille at jeg noen ganger ser for meg at jeg begynner å blø i nesa eller øya :cry:

Det er en 160gb wd disk, er det noe å gjøre for å hindre dette ? (den er 1,5 år gammel ca)

Mvh Ottesen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde dette og for noen dager siden, så sa disken takk for seg.

Kan anbefale samsung hvis du må kjøpe ny disk ;)

8006574[/snapback]

Takker for svar :)

kjøpte meg en harddisk for 3 dager siden faktisk, 500gb samsung ;) men denne harddisken som kødder fungerer helt fint, og hjelper ikke isolere pc'n så mye, fordi lyden er for høy...

Men alså ikke noe å gjøre mot dette ? ikke noe programvare som kan hjelpe ?

Mvh

Lenke til kommentar
Mulig en formatering vil hjelpe. Hadde en 200gb som bråket ganske mye, formaterte og det løste problemet :)

8007050[/snapback]

Har min mistanke om at det ikke er harddisken nå, virker som det kanskje er strømforsyneren :S skal restarte datan og titte litt på det snart, så skriver jeg nok her igjen :)

Lenke til kommentar
Mulig en formatering vil hjelpe. Hadde en 200gb som bråket ganske mye, formaterte og det løste problemet :)

8007050[/snapback]

Har min mistanke om at det ikke er harddisken nå, virker som det kanskje er strømforsyneren :S skal restarte datan og titte litt på det snart, så skriver jeg nok her igjen :)

8007135[/snapback]

Ja, var bare strømforsyneren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...