dizzykeys Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Har sett at det i alle fall er noen her på forumet som liker Ayreon. Dette kan være en tråd for alle Ayreon fans til å diskutere saker og ting. F.eks.: Favorittalbum, konseptene, beste gjesteartister og generelt det du vil. Det er også et nytt album på vei! Hvilke forventninger har du? Selv mener jeg Ayreon er noe av det beste du finner innenfor progressive-metal. Artige konsepter (kan virke rare for noen ), stor variasjon i musikken og det er rett og slett genialt Elsker bruken av analoge synther og hammond-orgel Beste album så langt er vel Into The Electric Castle. For de som vil vite mer om Ayreon-prosjektet: Hjemmesiden Okey folkens, diskuter i vei Endret 22. februar 2007 av Mr_Sun Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) I LOVE The Human Equation og Into The Electric Castle Hvorfor? Han forteller historier gjennom begge de to albumene, det er så forseggjort og så bra, både musikalsk og tekstmessig. De to er vel de eneste albumene som jeg kan ligge og høre på helt til de er ferdige. Har ikke tid til å skrive mer nå, men er heeelt enig med trådstarter at det er noe av det beste Endret 22. februar 2007 av nerf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva med å diskutere Ayreon i Arjen Lucassen-tråden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Da fortsetter vi diskusjonen der. Jeg har anbefalt trådstarteren å gjøre tråden tilhørende hele Ayreon. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg