Gulrooot Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei Trenger en mobiltelefon for 1500kr eller under. Trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger: Funsjoner Kalender: Ja enkel GPRS: Hva er det egentlig Edge eller 3G: Ja Email Klient: Ja Skjerm Fargeskjerm: Ja samme hvilken størrelese,men ikke eller får liten Touchscreen: Nei Pris: Det skal koste 1500kr eller under og det skal være uten abbenoment Diverse Kamera og Videokamera: Ja Symbian: Nei Infrarød port og Bluetooth: Ja Internminne: Mye som mulig får prisen Minnekort: Ja Må ikke være MP3 og Radio: Ja UMTS:Ja Triband: Ja Wlan: Ja Batterilevetid: Ikke viktig Form Cadybar eller Klapp Vekt: Ikke viktig Støtsikker: Nei Merke Jeg vil ha helst Nokia, men kan ha andre merker også. Bruksområder: Ringe litt eller ta bilder Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 HeiTrenger en mobiltelefon for 1500kr eller under. Trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger: (...)UMTS: Ja(...) (...)Wlan: Ja(...) (...)Bruksområder: Ringe litt eller ta bilder(...) 7999967[/snapback] Hvis du bare skal ringe og ta bilder, hvorfor skal du da ha Wlan og UMTS/3G? Lenke til kommentar
SuperLinn Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 3G telefon til maks 1500kr uten ab?? lykke til! Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 HeiTrenger en mobiltelefon for 1500kr eller under. Trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger: (...)UMTS: Ja(...) (...)Wlan: Ja(...) (...)Bruksområder: Ringe litt eller ta bilder(...) 7999967[/snapback] Hvis du bare skal ringe og ta bilder, hvorfor skal du da ha Wlan og UMTS/3G? 8000337[/snapback] Det nå ikke være 3G, men det må være EDGE Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 HeiTrenger en mobiltelefon for 1500kr eller under. Trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger: (...)UMTS: Ja(...) (...)Wlan: Ja(...) (...)Bruksområder: Ringe litt eller ta bilder(...) 7999967[/snapback] Hvis du bare skal ringe og ta bilder, hvorfor skal du da ha Wlan og UMTS/3G? 8000337[/snapback] Det nå ikke være 3G, men det må være EDGE 8002348[/snapback] SKAL OGSÅ VÆRE NETTET PÅ MOBILEN NOEN GANRER SA Lenke til kommentar
j_e Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 HeiTrenger en mobiltelefon for 1500kr eller under. Trenger litt hjelp av dere. Jeg trenger: Funsjoner Kalender: Ja enkel GPRS: Hva er det egentlig Edge eller 3G: Ja Email Klient: Ja Skjerm Fargeskjerm: Ja samme hvilken størrelese,men ikke eller får liten Touchscreen: Nei Pris: Det skal koste 1500kr eller under og det skal være uten abbenoment Diverse Kamera og Videokamera: Ja Symbian: Nei Infrarød port og Bluetooth: Ja Internminne: Mye som mulig får prisen Minnekort: Ja Må ikke være MP3 og Radio: Ja UMTS:Ja Triband: Ja Wlan: Ja Batterilevetid: Ikke viktig Form Cadybar eller Klapp Vekt: Ikke viktig Støtsikker: Nei Merke Jeg vil ha helst Nokia, men kan ha andre merker også. Bruksområder: Ringe litt eller ta bilder 7999967[/snapback] benq siemens el71 Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 benq siemens el71 8008700[/snapback] ok men likte ikke helt tastene Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Trenger ikke Hjelp lenger Sjermen på 6020 min skal fikses så jeg trenger ingen ny telefon Men pappa kjøpte K610i er den bra da Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 nokia 6233!men den koster ca 1900kr da..men den er verdt pengene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå