Madrigal Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, emnet sier vel i grunn det meste: Er det mulig å installere Internet Explorer 7 gjennom Windows/Microsoft Update, f.eks. etter clean install av norsk Windows XP? Beklager om dette er svart på før, jeg forsøkte å søke etter dette men stikkordene blir brukt i så mange andre sammenhenger at det var håpløst. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den har kommet et par ganger her som kritiske oppdatering. andre ganger har den heller ikke dukket opp i valgfrie, så da måtte jeg installert det manuelt. Det finnes forresten norsk ie7 på microsoft sine sider... Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har erfart det samme, det har dukket opp som kritisk oppdatering en gang tidligere, men sist jeg forsøkte det samme kom det ikke. Det er da svært merkelig om det er tilfeldig om man får det installert eller ikke? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, ikke vet jeg hva som skjer, har nå installasjonsfila på stikke.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 MS har fjernet IE7 fra kritiske oppdateringer. Skal man ha IE7, må man finne disse via nedlastningssidene til MS. Link: http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=38291 Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Da var jo det oppklart. Takk skal du ha, TCi. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Da var jo det oppklart. Takk skal du ha, TCi. 8000222[/snapback] Fikk opp IE7 som kritisk oppdatering på pappas bærbare. Kjørte en oppdatering i dag da jeg er hjemme. Litt eldre folk er ikke helt fortrolig med data. Endret 1. april 2007 av DagArne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Da var jo det oppklart. Takk skal du ha, TCi. 8000222[/snapback] Fikk opp IE7 som kritisk oppdatering på pappas bærbare. 8285929[/snapback] Fikk det opp på denne maskinen og da jeg formaterte for ca en måned siden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Virker som IE 7 har blitt flyttet til kritisk oppdatering i løpet av mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå