kris98 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) duel core prosessor problem løst Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg kan desverre ikke hjelpe deg med dette. men jeg har dual core også. Mitt problem er ikke med prosessoren på dette spillet, men grafikken. har et 8800gts kort. Selve sam fisher blir helt "chaos" på sjermen min i alle views untatt infrared. Noen som har samme problem? nå installerte jeg akkurat sånn test greie fra nvidia med directx10. kan ha noe med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bare så det er sagt, den feilmeldingen hjelper svært lite. Det er bare masse info som (jeg tror) lese av via andre dataprogrammer for å skaffe info. Du får heller poste litt mer om hva som skjer Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) ikke sikker skal prøve litt Endret 26. august 2013 av kris98 Lenke til kommentar
dolemite Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Leste litt på ubisoft sitt forum. Er visst mange som har samme problem som meg med grafikken. updatet til nyeste patch som kom ut i januar. Merklig at de ikke har fikset dette enda. rett og slett veldig uproffesjonelt. Kjøper et spill som ikke virker orntlig med alle 3dkort. Kan det være en annen måte å fikse det på? kjøre gammel driver kanskje eller slå av noen innstillinger. har prøvd det meste fra aa til oppløsning, men får ikke noe til å virke. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvilken driverversjon kjører du? Prøv å start det med -ll (LL) etter exe filen å se om det hjelper... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilken driverversjon kjører du? Prøv å start det med -ll (LL) etter exe filen å se om det hjelper... 8085888[/snapback] Hvordan? Legge til -LL i i filnavnet ? Driverversjonen vet jeg ikke nei. Vet ikke hvordan jeg får vite det heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvilken driverversjon kjører du? Prøv å start det med -ll (LL) etter exe filen å se om det hjelper... 8085888[/snapback] Hvordan? Legge til -LL i i filnavnet ? Driverversjonen vet jeg ikke nei. Vet ikke hvordan jeg får vite det heller 8090445[/snapback] Høyreklikk - Egenskaper - Mål. Legg til -ll etter filnavnet der. Tror i allefall det er slik. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg får ikke startet spillet engang. Skjermen blir svart, og så får jeg feilmelding. E6600 og 8800GTX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå