Tjohei Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jepp, det er offisielt. Mercenaries 2 kommer til Xbox360 også. Mer informasjon i et intervju hos IGN. Det var ihvertfall en gla'-nyhet for meg. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Var liksom ikke i tvil om det ettersom jeg hadde lest om spillet i flere sammenheng med X360. Men det er som du sier en god nyhet at det faktisk er offisielt da. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Interessant å se at det kommer en PS2-versjon også. Kom med en spådom tidligere om at Sony risikerer å bli sin egen verste konkurrent, og ser ut som det kanskje var hold i den. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Står i artikkelen: First, EA and Pandemic announced they're jointly publishing the game, and now Mercenaries 2: World in Flames is coming to Xbox 360, PC, and PS2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Alltids kjekt med et ekstra spill til konsollen, men var aldri noe spes fan av Mercenaries til xbox. Forhåpentligvis har de dyttet inn noen spennende features i oppfølgeren Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Der var det enda en tittel som var kun til PS3 , så for meg så var det bare positivt siden jeg skal ikke ha PS3 med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå