klilleng Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, noen som vet hva slags butikker som selger slike oppbevarings-bokser for skruer og andre småting. Jeg tenker da på en slags liten hylle med masse små skuffer. Har en fra Biltema som jeg kjøpte for noen år siden, den er ikke bra nok: Skilleveggene i skuffene detter ut og alt blander seg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har sett noen bra både på Maxbo og Clas Ohlson. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Har sett noen bra både på Maxbo og Clas Ohlson. 7999685[/snapback] Hm.. var innom Maxbo på Holmen (i Asker) i dag, men så ikke noe. Nå er ikke den butikken så veldig stor da. Clas Ohlson sine overbeviste ikke helt, men kan ta en ny kikk. :-) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hm.. var innom Maxbo på Holmen (i Asker) i dag, men så ikke noe. 7999827[/snapback] hmm...nettopp på den butikken jeg pleier å handle. Syns de boksene har funka bra, men du har kanskje tøffere krav enn meg. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hm.. var innom Maxbo på Holmen (i Asker) i dag, men så ikke noe. 7999827[/snapback] hmm...nettopp på den butikken jeg pleier å handle. Syns de boksene har funka bra, men du har kanskje tøffere krav enn meg. 7999895[/snapback] Med "så ikke noe" så mente jeg at jeg faktisk ikke så noen sånne bokser i det hele tatt på Maxbo-butikken. Får ta en ny tur og spørre en som jobber der. Edit: Kjøpte den største de hadde på Maxbo Asker. 44 skuffer! *Kaste ut Biltema-crap* Endret 24. februar 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå