Rebel-Rider Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Catalyst 7.2 fungerer kjempefint i Vista, CCC fungerer faktisk slik det burde ha fungert for flerte år siden, bedre sent en aldri Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg fikk bare innstalert driveren via device manager, altså ta en update driver derfra. CCC funka absolutt IKKE, det vil si jeg fikk en veldig rar basic versjons, som man ikke kunne gjøre en dritt med. Nei her var det bare å krype tilbake til 7.1 x1600xt (winxp 64) Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Catalyst 7.2 fungerer kjempefint i Vista, CCC fungerer faktisk slik det burde ha fungert for flerte år siden, bedre sent en aldri 8003080[/snapback] Vel her fungerte det like dårlig som 7.1 Fikk melding om at det var en eller annen feil under instalasjonen, akkurat som på forrige versjon, jeg får heller ikke satt oppløsningen 1920*1200. Noe jeg ikke har fått gjort med noen som helst driver eller skjermkort og da har jeg testet både nvidia og ati, i flere forskjellige versjoner av vista. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 får også feil her. noe med at cli.exe ikke fungerer... trenger man nyere versjon av .NET framework enn 1.1 på denne her? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Linux-driverene til ATI er tragiske, spesielt når det kommer til innstillingsmulighetene i kontrollpanelet (joda, det går jo an å redigere xorg.conf, men det er det ikke alle som "kan"). 8000097[/snapback] CCC for Linux skal komme i April. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Endelig blir det et ordentlig kontrollpanel i Linux også. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 får også feil her. noe med at cli.exe ikke fungerer... trenger man nyere versjon av .NET framework enn 1.1 på denne her? 8003993[/snapback] Man har vel trengt versjon 2.0 av .NET-rammeverket for å kjøre ATI sitt kontrollpanel i godt over ett år nå. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 får også feil her. noe med at cli.exe ikke fungerer... trenger man nyere versjon av .NET framework enn 1.1 på denne her? 8003993[/snapback] Man har vel trengt versjon 2.0 av .NET-rammeverket for å kjøre ATI sitt kontrollpanel i godt over ett år nå. 8006517[/snapback] såpass ja.. oppdaterte driverne sist i november. merkelig at jeg ikke har hatt noen problemer da.. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, jepp. CCC kræsjer hos meg også når jeg er på vei inn i et spill bl.a. Får disse to feilene: Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Centre: Host application må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Center: Monitoring program må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, jepp. CCC kræsjer hos meg også når jeg er på vei inn i et spill bl.a. Får disse to feilene: Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Centre: Host application må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Center: Monitoring program må lukkes. Vi beklager det inntrufne. 8010737[/snapback] akkurat samme skjer hos meg.. skjer når jeg skal se film og Lenke til kommentar
Venin Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ja, skjer når jeg skal se film her også. Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Venin Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ser at det kan ha med Eset å gjøre. Har dere andre med samme problem installert NOD32? Hvilken versjon av NOD? Jeg har 2.5. EDIT: Fiksa biffen ved å installere 2.7 av NOD32. Endret 25. februar 2007 av Venin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå