DevianX Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei,la inn windows xp på en gammel pc ( 433mhz ) og jeg skulle bare sjekke om alle drivere og slikt var installert. og det eneste som manglet var network controller. Vet noen hvordan jeg skal få lagt inn disse driverne? Har et isdn kort, modem og lan på pc'en. Ellers funker pc'en fint til nettverk og server. men skal liksom ha alt i boks! svar snarest! er på jobb og fikser problemet! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 16:21, skrev Divxdude:Hei,la inn windows xp på en gammel pc ( 433mhz ) og jeg skulle bare sjekke om alle drivere og slikt var installert. og det eneste som manglet var network controller. Vet noen hvordan jeg skal få lagt inn disse driverne?Har et isdn kort, modem og lan på pc'en.Ellers funker pc'en fint til nettverk og server. men skal liksom ha alt i boks!svar snarest! er på jobb og fikser problemet! Jeg gjetter på at det er ISDN-kortet, dog så kan det også være et PCI-modem. Driverene er jo bare og laste ned når du finner ut hvem som har produsert det. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 jeg tenker nok at det er isdn drivere, siden jeg ikke finner driverne til de på nette. modemet fant windows xp! men disse driverne har vel ikke så veldig mye å si? siden jeg ikke bruker isdn eller modem i windows xP? kjører dem kun i windows 98! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 16:30, skrev Divxdude:jeg tenker nok at det er isdn drivere, siden jeg ikke finner driverne til de på nette. modemet fant windows xp! men disse driverne har vel ikke så veldig mye å si? siden jeg ikke bruker isdn eller modem i windows xP? kjører dem kun i windows 98! Tja, det er ikke så mange produsenter, vanligvis enten billion eller Asuscom hvis det er nyere kort, er det ISA kan det være mye rart, XP har eicon-driveren innebyggd. Hvis det er din egen box spiller det liten rolle, er det en maskin som andre skal bruke ser det jo litt ruskete ut med slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå