Gå til innhold

Hva skal til for å betale på Steam?


Anbefalte innlegg

Du har den på deg når du sover også da eller? Jeg bare lurer ...

Og en ekstra engangskode blir ikke helt det samme som irisscan og fingeravtrykk. Vet ikke hvor mye du bruker Visakortet ditt på nettet, men om det tar opp så mye av tida di at 10 sekunder ekstra for en handel føkker tidsskjemaet ditt så burde du kanskje vurdere å ikke handle så mye ;)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du missforstår poenget mitt, poenget er at hvorfor skal vi beskytte folk fra dem selv uansett hva det gjelder? Jeg klarer meg uten å skrive inn koden for å komme inn i nettbanken, så hvorfor må jeg tvinges til det når jeg skal handle på nett?

 

Og for det meste ligger min lommebok enten i jakken jeg har på meg, ved tastaturet jeg sitter, i lommen på boksen min. Når jeg sover, er det som oftest det siste som gjelder. Men om noen bryter seg inn, er lommeboken kanskje det siste jeg bryr meg om.

Lenke til kommentar

Fordi det gjør det mere tungvindt for andre å bruke kortet ditt om de får tak i det. Det handler ikke om å beskytte folk fra dem selv, men fra andre. Tror det er DU som misforstår. Om du synes det blir tungvindt så er det jo sikkert tungvindt da... for enkelte.

 

Edit.

Uansett. Trådstarter har vel allerede fått svar på det han lurte på. Så denne diskusjonen blir bare evig bumping av en død tråd. Synes den lille tusseladden som gjorde dette mot mormora si burde få en passende straff. Ikke mere online spilling! ;)

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Om du klarer å holde litt oversikt på kortet ditt, burde det være enkelt å få med seg at det blir borte, og man tar da en telefon til banken, og får det sperret + et nytt i posten.

 

Og jeg skjønner jo hvorfor de legger det til. Bare ikke enig, internet og alt det bringer med seg har liksom blitt noe alle har en rett til i dag, uansett om de vet å bruke det eller ikke, som irriterer litt, når alt da blir forandret for å "beskytte" disse. Ikke kritkk til mormor til trådstarter.

 

Og ja, enig i at han bør bli ristet godt, evt si ifra til valve, så kanskje de sperrer kontoen hans pga identitets tyveri og forfalskning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...