Gå til innhold

Sony Ericsson K550i


HBK

Anbefalte innlegg

Denne har jo nå begynt å sirkulere, men har lest veldig lite om den. Du får denne til 1390,- , men må betale 5,- i mnd med tele2 scratch. Til denne prisen er denne eit røverkjøp, men hadde vært artig med nokren konkrete fakta. Noen erfaringer?

Virker som dette er en k750, men i forbetre utgåve.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne har jo nå begynt å sirkulere, men har lest veldig lite om den. Du får denne til 1390,- , men må betale 5,- i mnd med tele2 scratch. Til denne prisen er denne eit røverkjøp, men hadde vært artig med nokren konkrete fakta. Noen erfaringer?

Virker som dette er en k750, men i forbetre utgåve.....

7999063[/snapback]

Enig i at denne ser flott ut.

 

Litt mer info her:

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-k550-en.shtml

 

Og sammenligning av denne mot W610i og K750i her:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...acc_pid=0&pid=0

 

Liker nok designet på W610i bedre, har egentlig ikke lyst på linsedeksel, men ettersom jeg trenger ny mobil _nå_ blir det en slik en på meg også. Men jeg vil ha en mobil uten lås/branding, så må kanskje ut med litt mer.

 

Kan vel også nevne at den er blant mobilene med siste generasjon av SE's software: http://developer.sonyericsson.com/site/glo...t_jp7phones.jsp.

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt min en uke nå, og er absolutt fornøyd.

 

Kvaliteten er grei nok, batterilevetid er bra, og kalenderen er _mye_ bedre enn på eldre SE modeller. K550i, og alle andre JP-7 modeller antar jeg, har f.eks. støtte for repeterende avtaler (år/måned/uke/dag).

 

Kjøpte telefon uten binding/abonnement/branding, og fikk følgende med i boksen:

-USB-kabel

-lader

-handsfree-sett

 

Altså ikke noe 64-128MB minnekort slik som jeg har sett i enkelte tester.

 

Lyden i det medfølende HF-settet var sikkert grei nok, men jeg liker ikke den typen øreplugger, og har kjøpt meg HPM-70 pluss et 1GB minnekort for ~600 totalt. Ser i ettertid at jeg kanskje burde gått for 2GB, men..

 

Bare for å legge ved et bilde; her er det medfølgende hf-settet, knipset med telefonen:

post-40708-1173026232_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemelding!

Har vært lite omtalt denne telefonen, men skulle jo tru denne vart rimelig populær siden prisen er ganske hyggelig.

Korleis er tastane på denne, opplever du det som et problem?

Opplever du mobilen som dårlig sammensatt, plastikk følelse?

Amobil, test på gang??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor får du telefonen til 1390,- ?

link?

8113788[/snapback]

 

Det var hos yatack, men ser den koster 1490,- no. Uansett eit bra tilbud vil eg påstå. Har nettopp bestilt den sjølv hos ei anna kjede, og venter i spenning. Har prøvd den litt allereide i butikk, og er positiv.

Venter fortsatt på en test av amobil, dette går treigt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...