Gå til innhold

Løp og kjøp D9GMH

larsg

Anbefalte innlegg

Pcutstyr har desverre ikke fler "D9GMH eller D9GKZ" igjen, ringe meg og sa de hadde feil type på min bestilling, så jeg plukket ut minnebrikkene av bestillingen. Synd.

8572089[/snapback]

Men PCutstyr har jo ennå Crucial Ballistix PC5300 2048MB Kit. Til runt 1000,- lappen. Og da er du jo garanert D9GMH

8573913[/snapback]

Ja, men Pcutstyr har ikke eget lager(må regne 1 dag ekstra fra du bestiller) og jeg ville gjerne ha pakken før helgen. Så tar meg kvelden til å tenke på hva jeg gjør med minnebrikker siden de ikke kunne sende de du nevner før i morgen uansett. Kjøper de fra noen med eget lager, komplett el.

Synd, men jeg tok en sjangs. Hadde jeg visst det hadde jeg gått for de du nevner i utgangspunktet og fått alt samlet.

EDIT:

Må fremheve Kjempeservice av Pcutstyr! han ringte meg på mobilen for å fortelle hva slags ICE'er han hadde fått. Og han leste tom. her på forumet for å forsikre seg om det var de "dårlige". Ikke opplevd maken til god service andre steder! :thumbup:

De skal få all min andre business også, men akkurat minnebrikkene må jeg bestille andre steder i kveld.

Bestilte en del varer fra Pcutstyr før jul også, suverent fornøyd så de er mitt førstevalg heretter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pcutstyr har desverre ikke fler "D9GMH eller D9GKZ" igjen, ringe meg og sa de hadde feil type på min bestilling, så jeg plukket ut minnebrikkene av bestillingen. Synd.

8572089[/snapback]

Men PCutstyr har jo ennå Crucial Ballistix PC5300 2048MB Kit. Til runt 1000,- lappen. Og da er du jo garanert D9GMH

8573913[/snapback]

Ja, men Pcutstyr har ikke eget lager(må regne 1 dag ekstra fra du bestiller) og jeg ville gjerne ha pakken før helgen. Så tar meg kvelden til å tenke på hva jeg gjør med minnebrikker siden de ikke kunne sende de du nevner før i morgen uansett. Kjøper de fra noen med eget lager, komplett el.

Synd, men jeg tok en sjangs. Hadde jeg visst det hadde jeg gått for de du nevner i utgangspunktet og fått alt samlet.

EDIT:

Må fremheve Kjempeservice av Pcutstyr! han ringte meg på mobilen for å fortelle hva slags ICE'er han hadde fått. Og han leste tom. her på forumet for å forsikre seg om det var de "dårlige". Ikke opplevd maken til god service andre steder! :thumbup:

De skal få all min andre business også, men akkurat minnebrikkene må jeg bestille andre steder i kveld.

Bestilte en del varer fra Pcutstyr før jul også, suverent fornøyd så de er mitt førstevalg heretter.

8574092[/snapback]

Flotters! Men sender de med brevpost om man betaler med Visa? Er det et eget valg for det? Eller må man be spesifikt om det?

Lenke til kommentar

Eg tenkte ogsåå på å kjøpe det value kit, men så ville eg nokon brikker som eg garantert ville få opp i 1100 mhz, så derfor gjekk eg for Ballistix Pc5300. Skal teste dei når eg får dei i hus. Reknar med at eg har dei her på laurdag.

Då eg bestilte så stod med meg at dei var til plukk. Så dente dei det neste dag. Så det tar vel i alle fall 1 dag...

Lenke til kommentar

Jeg tror bare jeg holder ann. Jeg har hørt at hovedkortet som jeg bruker - Asus P5N-E SLI har problemer med alle typer RAM på 1000MHz+. Og jeg får ikke mine D9HNL brikker noe særlig over 820MHz. Mens jeg har sett rundt om på nett at disse skal greie nesten 1000MHz. Så jeg tror bare jeg blir sittende på brikkene jeg har. Får jo brukbare timinger på 800MHz - CAS 5-4-3-7-2t.

Lenke til kommentar
Jeg kommer også til å gå for Ballistix Pc5300 om det ikke dukker opp noen bra tilbud mens jeg leter. Synd at ikke Netshoposlo.no har disse.

8574411[/snapback]

Jeg har nettop bestillt disse fra Komplett.no. Jeg har dem på fredag eller lørdag. Kommer tilbake med resultater av disse, mot mine tidligere BallistiX PC6400, som jeg har returnert, og venter på å få pengene på konto ;)

EDIT: Som jeg har sagt mange ganger før, det er bedre å betale de to hundrelappene ekstra for BallistiX PC5300 syntes jeg. De klokker som oftest bedre (D9GMH brikkene i value minnet er visst en slags D9GMH "light" verisjon), de har varmespreder (stilig og nødvendig) og man er 100% sikker å få D9GMH.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Jeg kommer også til å gå for Ballistix Pc5300 om det ikke dukker opp noen bra tilbud mens jeg leter. Synd at ikke Netshoposlo.no har disse.

8574411[/snapback]

Jeg har nettop bestillt disse fra Komplett.no. Jeg har dem på fredag eller lørdag. Kommer tilbake med resultater av disse, mot mine tidligere BallistiX PC6400, som jeg har returnert, og venter på å få pengene på konto ;)

EDIT: Som jeg har sagt mange ganger før, det er bedre å betale de to hundrelappene ekstra for BallistiX PC5300 syntes jeg. De klokker som oftest bedre (D9GMH brikkene i value minnet er visst en slags D9GMH "light" verisjon), de har varmespreder (stilig og nødvendig) og man er 100% sikker å få D9GMH.

8574424[/snapback]

Eg hadde også tenkt å bestille frå komplett.no, men edei hadde ikkje ramen på lager,så fekk eg vete her på forumet at PCutstyr.no hadde D9GMH på value kittet. Derfor tnekte eg å bestille dei, men så angra eg i siste sekundet og bestilte Ballistix for 300 kr ekstra. Eg ville helst ha nokon minnet som garantert er gode, då eg tenger høg FSB :)

For håpe at dei er gode då :D

Edit: Theo@ bestilte Måndags kvelden, og pakken ligger i Sarpsborg. Eg får sikkert paken på Fredag :D

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Bestilte du disse i dag, nå nettopp? Lurer på å kjøre en bestilling selv nå hvis jeg får de på lørdag :/

8574441[/snapback]

Ja bestillte dem nå. Blir de sendt i dag, har jeg dem på fredag, blir de sendt i morgen, har jeg dem på lørdag. Uansett, så skal jeg ha dem før neste uke, med mindre komplett somler...

Lenke til kommentar
Jeg tror bare jeg holder ann. Jeg har hørt at hovedkortet som jeg bruker - Asus P5N-E SLI har problemer med alle typer RAM på 1000MHz+. Og jeg får ikke mine D9HNL brikker noe særlig over 820MHz. Mens jeg har sett rundt om på nett at disse skal greie nesten 1000MHz. Så jeg tror bare jeg blir sittende på brikkene jeg har. Får jo brukbare timinger på 800MHz - CAS 5-4-3-7-2t.

8574380[/snapback]

D9NHL skal ikke klare stort mer enn 800 Mhz selv på CAS5.

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg om hva slags ic-er jeg har i twinmos brikkene mine? postet det for en side siden. ikke at jeg trur at jeg har fått d9gmh brikker eller noe..

8574787[/snapback]

Har ikke peiling, men jeg tviler sterkt på at dem er noe gode ;)

EDIT: Komplett pleier alltid å være raske, men de siste ukene har de vært trege. Forventer ikke at dem sender før i morgen uansett ;) Bestillte etter klokken 4.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Bestilte du disse i dag, nå nettopp? Lurer på å kjøre en bestilling selv nå hvis jeg får de på lørdag :/

8574441[/snapback]

Om du betaler med Visa og velger Brevpost uten sporing faar du brikkene dagen etter. Jeg gjorde det hos komplett i gaar, bestillte Ballistix PC5300 CL3. Fikk i dag :)

Maa si at de ser jaevlig kule ut med den gule heatspreaderen :D

Lenke til kommentar

Eg bruka også å velge service pakke og VISA når pappa gidder å bruke kortet sitt og oppkrav når eg bestiller ellers :p

Tar ikkje sjansen på brev post..

Gleda meg til å sjå brikkene. Eg bestilte også to 80 mm vifte på 2500 RPM..

Edit: trur nokon her at eg vil klare rundt 1100-1200 mhz med aktiv kjøling og rundt 2,4V?

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...