Gå til innhold

Løp og kjøp D9GMH


larsg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel skjekker du linken din så har du linket til BallistiX PC8000 !!

 

Vel det er en som har fått D9GMH fra PCutsyr.no nå, men han sendte en mail først da ....

8545020[/snapback]

 

Ja, eg veit at eg linka til PC8000, men det eg lurte på var om det var same chip som det value kittet PC5300....

 

Edit: lurer sterkt på om eg og skal skaffe meg det PC5300 kittet, då mine Corsair PC6400 CL5 tok kvelden, då hadde eg Micron D9 Fatboy, også fekk eg tilbake sendt nokon Promos shit...

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Jeg testet 3-3-3-8 med 2.2 volt i sted, og da kom ikke POST Screen opp, men er jo bare å prøve da ;)

8542074[/snapback]

Hmm er vist litt mer heldig enn deg.

 

 

 

BIOS viser 2.2v mens PC Probe viser 2.29v :roll:

 

Edit: Klarte å boote på 2.1v i BIOS, men da fikk jeg BSOD etter 30sec. i Windows

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Jeg testet 3-3-3-8 med 2.2 volt i sted, og da kom ikke POST Screen opp, men er jo bare å prøve da ;)

8542074[/snapback]

Hmm er vist litt mer heldig enn deg.

 

 

 

BIOS viser 2.2v mens PC Probe viser 2.29v :roll:

 

Edit: Klarte å boote på 2.1v i BIOS, men da fikk jeg BSOD etter 30sec. i Windows

8548303[/snapback]

 

Fant nettop ut at jeg mest sannsynlig har en feil på ene minnebrikken min :p så ja, du er nok litt mer heldig enn meg ;)

Lenke til kommentar
Peisa 2,3v på Twinmos brikkene mine og fikk kjørt gjennom everest minne testene og 3dmark uten problem på 667@800mhz 5-5-5-15-t2:P

 

På brikkene står det følgene: 0650d   tmm6208g8m30c

8563582[/snapback]

Da har du veldig dårlig ram om du ikke klarer det på lavere spenning altså volt

8564201[/snapback]

 

Er ikkje det value ram då?

 

BTW, har bestilt meg crucial Ballistix PC5300 CL3 :D

Lenke til kommentar
Pcutstyr har desverre ikke fler "D9GMH eller D9GKZ" igjen, ringe meg og sa de hadde feil type på min bestilling, så jeg plukket ut minnebrikkene av bestillingen. Synd.

8572089[/snapback]

 

Men PCutstyr har jo ennå Crucial Ballistix PC5300 2048MB Kit. Til runt 1000,- lappen. Og da er du jo garanert D9GMH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...