Francesca_ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, kjøpte disse høytalerne igår, har hørt mye bra om dem og at de er det beste valget i 700,- klassen. Sitter og tester dem ut litt her, men synes bassen er omtrent like fraværende som på mine innebygde høytalere i pcskjermen. Noen som har erfaringer å dele?? Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan lydkort har du? Lenke til kommentar
BraKKa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har du et SoundBlaster lydkort kan det være at du må inn på speaker settings, velger bass management og huker av for bass redirection Funket ihvertfall på mine 5.1 høytalere Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Har bare et onboard realtek lydkort dessverre sitter på et rimelig nytt hovedkort, så det er vel ikke bare dritten eller? Får sjekke hva jeg kan stille inn på der. Endret 22. februar 2007 av Francesca_ Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan lydkort har du? 7999093[/snapback] Det heter HVILKET! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Bak på basshøytaleren finner du sånt bass nivå stiller Eller den medfølgende kontrolleren, skru opp bassen. SKRU den opp så kjenner du bassen. Endret 22. februar 2007 av m4sta Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan lydkort har du? 7999093[/snapback] Det heter HVILKET! 8000365[/snapback] like oppgitt som deg. blir jo som å si 'hvilken ser grafikken ut?' Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, kjøpte disse høytalerne igår, har hørt mye bra om dem og at de er det beste valget i 700,- klassen. Sitter og tester dem ut litt her, men synes bassen er omtrent like fraværende som på mine innebygde høytalere i pcskjermen. Noen som har erfaringer å dele?? 7998956[/snapback] Da kan subwooferen umulig være koblet til. Har et par slike på en maskin her, og det er store mengder bass. CoolDuckie Lenke til kommentar
friskies Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du får ikke mye bass fra de plastikkboksene der da. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For det første: Sjekk inntillingene på lydkortet, bass, diskant osv. For det andre: Det er et hjul på kontrollen til høyttalersettet som du stiller inn bass med, men det regner jeg med du har skjønt. For det tredje: Plassering er viktig, en såpass svak sub bør stå i et hjørne for å forsterke bassen. Nå er dette et relativt svakt PC-anlegg da, så ikke forvent deg for mye heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå