Gå til innhold

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction [PS3]

ballerusk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, synes ikke dette ser så veldig bra ut :hmm: Tror jeg satser på PSP utgaven jeg :wee:

8000177[/snapback]

Nå må du huske på at dette er bare en "concept"-video som er omtrent 1 år gammel. Jeg vil tro at det har blitt gjort en god del siden denne videoen (og vil gjøres frem mot lansering). :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tja, synes ikke dette ser så veldig bra ut :hmm: Tror jeg satser på PSP utgaven jeg :wee:

8000177[/snapback]

Nå må du huske på at dette er bare en "concept"-video som er omtrent 1 år gammel. Jeg vil tro at det har blitt gjort en god del siden denne videoen (og vil gjøres frem mot lansering). :)

8005647[/snapback]

Dessuten, PSP-spillet du sikter til er Size Matters, som ikke en gang er utviklet av IG, men et selskap sitftet av et par tidligere insomniacs, High Impact Games. dessuten er det lansert for lenge siden :p

på nettet ligger det dessuten et par scans fra EGM, hvis du spør meg pent over PM, kan jeg sende dem til deg som filer ;)

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Ratchet & Clank franchaisen er faktisk dene eneste grunnen til at jeg en gang i tiden vil komme til å skaffe meg en PS3. Iallfall sånn det ser ut pr i dag. Wiien er i utgangspunktet mye mer min greie, men hit kommer det nok aldri noen R&C spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...