AnaXyd Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei!! Jeg sliter litt med noe i presentasjonen min. Jeg skal holde den for hele klassen, og da er det greit at det ikke blir for avansert. Det jeg da sliter litt med, er å forklare hva Vista er for noe.. Skal jo helst si litt mere enn at det er et operativsystem, og at det er etterkommeren av XP. Kan noen hjelpe meg litt på vei? Da hadde jeg blitt takknemlig.. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Ble lagd av Microsoft. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Åssen gikk det? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Tror det gikk ganske greit. De i klassen sa de fikk lyst til å kjøpe Vista etter at jeg hadde holdt det.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stilig!^^ viste du screenshots osv da? Hva sa du om det? Sorry at jeg spør så mye, men har fått et lite sukker kick og ble ganske interesert:) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe.. Bare hyggelig det da! Jeg viste jo seff frem masse bilder og snakket om historien, hva som er nytt i det osv.. Og! Jeg hadde også med en laptop med Vista installert, så jeg viste frem det også vøtt..! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Stilig! Håper du får en god karakter da Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeje, du får sikkert mange sure foreldre etter deg nå når de vil ha vista som i og for seg er dyrt nok , men da de mest sannsynlig må oppgradere maskinen også Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe... Kanskje jeg burde ha jobbet for Microsoft! Uansett.. Håper virkelig på en god karakter, da dette teller veldig mye for hovedkarakteren i det faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå