elling10 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har kjøpt meg en Nokia N73, og den er jeg veldig fornøyd med. Men det er en ting jeg lurer på. Øverst i fronten, like ved kamera, er det ett lite lys, hva er det ? Av og til blinker det, noen tider ofte, og noen tider mer sjelden. Skal det være sånn ? Dette må jo redusere standby tiden på batteriet. Synes den blinker oftere, når det er mørkt i rommet den ligger i. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Grunnen til at den blinker blir vel heller det motsatte av å redusere standby-tiden, i.o.m. at skjermen din er helt svart med denne slumremodusen, som det kalles aktivert... Denne blinker da for å fortelle deg at telefonen faktisk er påslått. Du kan skru av via: -Innstillinger -Telefon -Display -Slumremodus til Av Da får du istedet for den blinkende LEDen og svart skjerm, en skjermsparer istedet. Hurtigere blinking i mørkt rom, la ikke jeg merke til men. Endret 22. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
elling10 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Takk takk.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå