Papaja Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det ligger vel flere ordlister inne enn norsk.. er nederlandsk ordliste med? (På Siemens mobil er det med). Hvis ikke er det mulig evt. å få tak i og legge til T9 i andre språk enn de som følger med? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nokia E65 levert i Norge kommer med følgende språk: Dansk, English, Suomi, Íslenska, Norsk, Svenska. -snubbel Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Er det mulig å legge inn flere T9 da...? Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Søkte litt rundt og fant noe som heter QuickWrite og KeyStick. QuickWrite Virker veldig likt T9! Noen som har prøvd? Ikke gratis men koster bare $20. Noen som kjenner til noen av disse? Synes QuickWrite virket mest OK og hører gjerne fra noen som har testet (har ingen Series 60 tlf enda, venter på e65 så jeg får ikke testet trialen). Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Søkte litt rundt og fant noe som heter QuickWrite og KeyStick. QuickWrite Virker veldig likt T9! Noen som har prøvd? Ikke gratis men koster bare $20. Noen som kjenner til noen av disse? Synes QuickWrite virket mest OK og hører gjerne fra noen som har testet (har ingen Series 60 tlf enda, venter på e65 så jeg får ikke testet trialen). 8008535[/snapback] Hei! Jeg har e65 og er særdeles lite fornøyd med den simple t9 ordbokfunksjonen som ligger inne. Har søkt litt rundt på nettet etter mulige erstattere, men finner ingen som kan kjøres på s60v3 og har norsk ordliste. Noen som vet noen programmer som virker? Har testet Zi, men finner ikke til s60 v3 os. Quickwrite manglet norsk ordliste. Fint hvis noen kan gi meg noen tips om eventuelle progs. PaulKemp Endret 29. juli 2007 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå