-KooPa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har i dag en XP1800+ (1.53GHz) med 1.25 GB Ram som jeg tenkte å legge inn en Linux distro på denne. Jeg er ute etter en distro som er forholdsvis enkel. Jeg har tenkt til å kjøre Azureus på maskinen ettersom det er den jeg har best erfaringer fra i windows. Har lekt litt med Linux tidligere, men har alltid vært et eller annet som har gjort at jeg går tilbake til Windows. Denne gangen har jeg tenkt til å gjøre det på en annen måte, nemlig la hoved-pc bruke windows til jeg er nok kjent med linux på torrent-pc. Jeg tror dette er veien å gå for meg. Da kan jeg sakte opparbeide meg den kunnskapen jeg trenger om linux. Så på sikt håper jeg alle 4 pc'ene kjører linux og at jeg bruker windows kun til spilling, for spille gjør jeg og desverre lages ikke spill i stort omfang til linux (enda). Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Funker fint med alle distroer. Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Azureus er ikkje distro-avhengig. Eg anbefalar deg å sjekke ut http://ubuntu.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå