eUnaas Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 noen som spiller battlefield 1942 her? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-06 15:56 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det er tusenvis av brukere på dette forumet, og det er neppe noen av dem som spiller Battlefield 1942. Nei, det er ikke mulig. :wink: Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Battlefield RÅÅÅÅÅÅNER!! Bare synd jeg har for dårlig data. :sad: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jada jeg spiller det. Men begynner å bli heftig lei nå! Hvis du spiller mere enn 2 timer om dagen i flere uker er du vilt bedre enn andre alle på det spillet da Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 favoritt spillet mitt for tiden. jeg spiller som magnet mannen, hvilken server skal dere spille på i kveld? vi kunne jo vært hardware gutta mot de andre, det er jo bare å legge inn (hw) i navnet så vi vet hvem som kommer fra dette forumet. så hvilken server? Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Digger spillet, men kan ikke spille online :sad: ! Bare vent til jeg får bredbånd! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 ja spillet er morro. men bare på internett :smile: hehe. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 eunaas! :smile: gjett hvem i tna jeg er. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 17:02, skrev evil_snowman:eunaas! :smile: gjett hvem i tna jeg er. lol... tja jeg har jo 8 å velge mellom Kaze? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg spiller også BF. Jeg vil anbelfale å sette priority til AboveNormal i windows task manager. Fører til mindre lagg. Favoritt brettet mitt er Markedgarden, være alliert, ingeniør og legge miner fremfor bro 2. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 16:06, skrev Treblad:Battlefield RÅÅÅÅÅÅNER!!Bare synd jeg har for dårlig data. :sad: Ja dette med dårlig data er ingen spøk. Slemme 1 og 0 som spiser seg inn i kabler og trikker(eller var det busser?) Jeg sliter heldigvis ikke med dårlig data, det meste som kommer frem hit er rensket. Jaggu flaks. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Spiller BF jeg også. Se opp for Homer Killsome [NOR] Boomtown, Bredbandsbolaget (BBB) og noen flere er de jeg går inn på. Vanlig oppskrift for meg er å oppdatere serverlista (update) og sortere etter lavest ping. :smile: Lenke til kommentar
LameCamper Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Nå finnes det endelig et norsk alternativ da: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...rum=5&replies=0 http://www.battlefield-norge.cjb.net Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Dra og spill på Gamespy så finner du mange som spiller Battlefield. Personelig syntes jeg spillet er alltfor oppskrytt, men bra i nettverk (64spillere) Mvh,Stian Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Enig, forferdelig oppskrytt. Syns det er direkte kjedelig. For mye knot og treig gange og lange avstander Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Battlefield er ikke oppstytt! heller omvendt. hva er oppstytt med deT? hvor er det det ikke holder sine løfter? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Beste multiplayerspillet som er å få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå