DementedAlbino Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Lurer på hvilke porter iplink benytter seg av. Greit å få åpnet riktige porter. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ingen som vet? Mener å ha lest at det kan være port 5060, noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 UDP 5060 og 16300 - 16700. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Hvorfor så mange porter som må åpnes? Om det virker uten å åpne porter, har jeg da noe å tjene på å åpne portene? Bedre samtalekvalitet? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hvorfor så mange porter som må åpnes? Om det virker uten å åpne porter, har jeg da noe å tjene på å åpne portene? Bedre samtalekvalitet? 8002189[/snapback] Er ikke helt sikker. Om alt fungerer, trenger du ikke å åpne porter. Du får ikke noe bedre samtalekvalitet ved å åpne porter. Endret 22. februar 2007 av Glenn Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 jeg har iplink på et sipura adapter... har vært plaga ganske lenge over at adapteret ikke vil ta i mot samtaler.. går fint å ringe ut.. hvis jeg restartert sipuraen. går det fint å ringe inn. men etter noe tid, er den tilbake på å ikke motta samtaler.. noen som vet hva det kan være? har prøvd å åpne alle de portene dere har nevnt her.. det hjalp lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå