Gå til innhold

Håndball på tv2.


olavh

Anbefalte innlegg

At TV2 sender klubbkamper i håndball på Zebra er greit nok, men hvorfor sender de mesterligaen i håndball på hovedkanalen? De utenlandske lagene er jo totalt ukjente for oss som ikke følger så mye med på håndball, og hvor mange Byåsen-supportere er det på f.eks sørlandet, og hvor mange holder med f.eks Larvik i Nord-Norge? Tror at det stort sett er de som bor i og rundt de stedene laget er fra ser på kampen, mens resten av landet gir blaffen. Så jeg synes håndballkampene bør holde seg på Zebra, så lenge det ikke er viktige landskamper (Norge, ikke klubblag). Det er uansett få tv-seere på klubbkampene. Noen kommentarer?

Endret av olavh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Det er uansett få tv-seere på klubbkampene - Kilder?

Mesterligaen er jo større og mer prestisje. Personlig så følger jeg ikke med på håndball, men har jo sett noen kamper og jeg vil si at jeg vil heller se mesterligaen kamper enn vanlige seriekamper

8018755[/snapback]

 

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
At TV2 sender klubbkamper i håndball på Zebra er greit nok, men hvorfor sender de mesterligaen i håndball på hovedkanalen? De utenlandske lagene er jo totalt ukjente for oss som ikke følger så mye med på håndball, og hvor mange Byåsen-supportere er det på f.eks sørlandet, og hvor mange holder med f.eks Larvik i Nord-Norge? Tror at det stort sett er de som bor i og rundt de stedene laget er fra ser på kampen, mens resten av landet gir blaffen. Så jeg synes håndballkampene bør holde seg på Zebra, så lenge det ikke er viktige landskamper (Norge, ikke klubblag). Det er uansett få tv-seere på klubbkampene. Noen kommentarer?

7998172[/snapback]

 

Hei..

 

Jeg er delvis enig i det du skriver. Det er landskamphåndball som er kremen, men du kan ikke komme her å si at du aldri hat hørt om Viborg, Krim Ljubliana, Skjopje? Jeg syntes det er ok at de sender mesterligaen på TV2, hvertfall hjemmekamper, og sluttspillene....

Lenke til kommentar
At TV2 sender klubbkamper i håndball på Zebra er greit nok, men hvorfor sender de mesterligaen i håndball på hovedkanalen? De utenlandske lagene er jo totalt ukjente for oss som ikke følger så mye med på håndball, og hvor mange Byåsen-supportere er det på f.eks sørlandet, og hvor mange holder med f.eks Larvik i Nord-Norge? Tror at det stort sett er de som bor i og rundt de stedene laget er fra ser på kampen, mens resten av landet gir blaffen. Så jeg synes håndballkampene bør holde seg på Zebra, så lenge det ikke er viktige landskamper (Norge, ikke klubblag). Det er uansett få tv-seere på klubbkampene. Noen kommentarer?

7998172[/snapback]

 

Hei..

 

Jeg er delvis enig i det du skriver. Det er landskamphåndball som er kremen, men du kan ikke komme her å si at du aldri hat hørt om Viborg, Krim Ljubliana, Skjopje? Jeg syntes det er ok at de sender mesterligaen på TV2, hvertfall hjemmekamper, og sluttspillene....

8089230[/snapback]

 

Har forsåvidt hørt om de lagene du nevner, men vet egentlig lite om dem. Men jeg har minimalt med peiling på håndball, så det er ikke så rart.

Lenke til kommentar

Jeg syntes håndball kampene burde gå på TV2..Håndball er en utruligt morsom sport å se på. Så jeg skjønner ikke hvorfor du mener at de bør gå på Tv Zebra? Alle fotball kamper kunne vært der, de er jo ikke like spennende som håndball. Men jeg er ening med deg at noen av kampene kunne vært på Tv Zebra, og at alle landskamper og slikt er på Tv2. :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes håndball kampene burde gå på TV2..Håndball er en  utruligt morsom sport å se på. Så jeg skjønner ikke hvorfor du mener at de bør gå på Tv Zebra? Alle fotball kamper kunne vært der, de er jo ikke like spennende som håndball. Men jeg er ening med deg at noen av kampene kunne vært på Tv Zebra, og at alle landskamper og slikt er på Tv2. :)

8164058[/snapback]

 

Nå har jeg lagt merke til at håndballkampene på Zebra har hatt mellom 12 og 20. 000 seere, mens en fotballkamp på TV2 har fra 300.000 seere og oppover (Tippeligaen). Det er en viss forskjell. En kamp i Møbelringen cup og lignende i håndball har vel ligget på mellom 100.000 og 150.000 seere på TV2. Tror det er derfor tv2 sender håndballen på Zebra. Interessen for håndball er generellt for lav, mens det er stor interesse for fotball.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er ikke enig i det som blir sagt her. Hvis de sender Mesterligakamper på TV2, så er jo ikke det mere enn rett og rimelig. De sender jo til og med bunnoppgjør i 1. divisjon, fotball på hovedkanalen, så hvorfor skal de ikke sende Mesterligakamper i håndball? Hold dere vekke fra skjermen hvis dere ikke liker håndball da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...