Inc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Radmin, vnc, Xp remote funksjon osv er noen av de jeg har brukt. Har min egen lille server park som jeg liker å ha tilgang til. Nå vurdere jeg å gjøre om systemet slik at jeg ikke trenger å installere programmene på alle maskinen, men bruke de som klientere og kjøre enkle versjoner etterhvert som jeg benytter nye enheter. Er dette sikkert nok? Altså, er "stor" fare for at info som sendes kan bli tappet?? Kan noen gi en litt bedre forklaring på hvordan sikkerheten er rundt slike eh.. måter å kommunisere på? Takk Endret 22. februar 2007 av regga Lenke til kommentar
zonko Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er også interessert i dette, så jeg hjelper til med en liten bump Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg bruker logmein.com. Utrolig greit å bruke, trenger ikke åpne noen porter i firewallen. Må installere et lite prog. på alle pc'ene du vil remote controllere. (Det skal sies at jeg ikke vet hvor trygt det er siden man må stole på en 3dje part) Jeg har brukt det i snart 6mnd og er strålende fornøyd hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå