Mjøllner Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Etter 2 års daglig bruk oppstår følgende periodoske feil: Ved påslag henger maskinen øyeblikkelig. Lar seg ikke resette. Må ta ut strømpluggen for å sette den straks tilbake. Nytt påslag og maskinen starter normalt. Dette skjer fire av fem ganger, særlig ved påslag om morgenen. Har maskinen vært avlsått midt på dagen og startes om kvelden, starter maskinen som regel normalt. Har noen forslag? Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det er ikke lett å svare når du forteller ingenting om hva slags system du bruker. Men du kan jo feilsøke systemet: http://www.windows.no/win_err.php Lenke til kommentar
Mjøllner Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har: Win98 v.4.10 222A (DOS v.7.10) AMD 800 MHz BIOS Award Software International 6.00PG 256 MB RAM Rage Fury ProXpert 2000 PRO IBM - DTLA-307030 (28GB) ATI Multimedia Video Driver Creative SB Sier dette deg noe mer? Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Sier dette deg noe mer? Sorry, nei det gjør nok ikke det. Har du feilsjekket maskinen (via linken jeg ga deg) og oppgradert Windows? Det er mulig dette er et hardware-problem som har ingenting med Windows å gjøre. Da er du nok i feil forum. Lenke til kommentar
Mjøllner Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Ja, du har nok rett i det. Feilen kommer jo før maskinen får lastet Windows. Har du forslag til hvilket forum jeg kan be om hjelp? Jeg er helt grønn. Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Ja, du har nok rett i det. Feilen kommer jo før maskinen får lastet Windows. Har du forslag til hvilket forum jeg kan be om hjelp? Jeg er helt grønn. http://forum.hardware.no/viewforum.php?forum=25&90789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå