uranus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Er ute etter noen bilder av snøkaoset på sør-landet. Vil bruke et par bilder på min hjemmeside, og lurte på om noen her inne har noen bilder som jeg kunne fått lov til å bruke? Thanks Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei. Ligger en del bilder på VGnett Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg kan sikkert ta noen rundt her jeg bor. Hvis jeg gidder. Må bare lade batteriene til kameraet først. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, dere har fått litt snø. Når var det sist en slik dekning av et slikt snøfall i nord? (aldri). Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Fordi ingen bryr seg om nord-Norge ... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Hva er det med nordlendinger å alltid si sånt? Været er uventa her, det er unormalt å være sånn her, derfor kommer det opp i mediene. Staten har jo kutta ned sinnsykt på pengene til brøytemannskap osv fordi de "ikke regner med mye snø". Jeg er nordlending, født og oppvokst i Harstad og husker vintrene vi hadde der, som er mye verre enn i sør, men det var alltid masse brøytebiler ute til en hver tid på døgnet og gjorde klart for trafikken. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva er det med nordlendinger å alltid si sånt? Været er uventa her, det er unormalt å være sånn her, derfor kommer det opp i mediene. Staten har jo kutta ned sinnsykt på pengene til brøytemannskap osv fordi de "ikke regner med mye snø". Jeg er nordlending, født og oppvokst i Harstad og husker vintrene vi hadde der, som er mye verre enn i sør, men det var alltid masse brøytebiler ute til en hver tid på døgnet og gjorde klart for trafikken. 7999871[/snapback] Må jo mobbe søringan litt, når det blir kaos pga. litt snø Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Er ikke litt du, det har blåst sånne kanter som du sitter bom fast i Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 omfg. Hvorfor får vi aldri så mye snø her? Holder seg for det meste på 10cm 3 dager i året nå, og det er alt vi får av snø Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Synes det er skøy å se sørlendinger slite med litt snø. Dette er jo vanlig kost i nordland. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Synes det er skøy å se sørlendinger slite med litt snø. Dette er jo vanlig kost i nordland. 8001257[/snapback] Det er vel ikke så gøy nå du har 10000 biler ute på veiene med 2,5 meter snø på to døgn. Trafikktettheten her i sør (Kristiansand) er så jævlig mye mer enn Alta, Tromsø, Bodø etc. Det har pokker mæ ikke snødd noe i hele vinter før nå. Det kommer trailere fra danmark som ikke har sjettinger. Folk er innesnødd og det er 1 meter snø på hovedveiene... Tok noen bilder, men det har falt 1 meter snø til nå... Bildeserie fra fædrelandsvennen: http://www.fvn.no/bilder/bildeserier/article446573.ece Endret 22. februar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ehrm, er det ikke stort oppslag hver jævla gang dere bader i havet der oppe? Ta dere en bolle Lenke til kommentar
LederSau Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 har ikke bilder nå, laster opp en video og masse bilder i morra etter skolen. ska bare bli verre i morra så dette kan bli interessant. gleder meg er kos med litt snøstorm, alt blir avlyst og stopper. slapp naturfagsprøve på skolen siden nesten ingen møtte opp pga busser osv Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg fatter virkelig ikke hvorfor folk skal bry seg i det at det faktisk blir problemer, altså henge seg opp i det. Det blir det enkelt og greit, så slutt å klag på at vi får problemer! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det var i går, så måka jeg den fram - og nå er den enda værre. Så i dag blir det bussen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er vel ikke så gøy nå du har 10000 biler ute på veiene med 2,5 meter snø på to døgn. Trafikktettheten her i sør (Kristiansand) er så jævlig mye mer enn Alta, Tromsø, Bodø etc. Det har pokker mæ ikke snødd noe i hele vinter før nå. Det kommer trailere fra danmark som ikke har sjettinger. Folk er innesnødd og det er 1 meter snø på hovedveiene... Tok noen bilder, men det har falt 1 meter snø til nå... 8003311[/snapback] 2,5 meter snø på to døgn altså.. du overdriver ikke litt kanskje? Greia til at vi nordlenninger "syter" er vel det at vi nettopp hadde det været som er på sørlandet nå, uten at det ble skrevet et knyst om det i avisa. Målt i dag så er det troms og nordland som har mest snø, med 105 og 110cm. Til sammenligning så er det målt 30cm snø i Aust-Agder. Lenke til kommentar
superb Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er vel ikke så gøy nå du har 10000 biler ute på veiene med 2,5 meter snø på to døgn. Trafikktettheten her i sør (Kristiansand) er så jævlig mye mer enn Alta, Tromsø, Bodø etc. Det har pokker mæ ikke snødd noe i hele vinter før nå. Det kommer trailere fra danmark som ikke har sjettinger. Folk er innesnødd og det er 1 meter snø på hovedveiene... Tok noen bilder, men det har falt 1 meter snø til nå... 8003311[/snapback] 2,5 meter snø på to døgn altså.. du overdriver ikke litt kanskje? Greia til at vi nordlenninger "syter" er vel det at vi nettopp hadde det været som er på sørlandet nå, uten at det ble skrevet et knyst om det i avisa. Målt i dag så er det troms og nordland som har mest snø, med 105 og 110cm. Til sammenligning så er det målt 30cm snø i Aust-Agder. 8011131[/snapback] Du glemte å regne om snødybden fra sør- norsk standard til nord- norsk. 30 cm på nord-norsk blir vel ca. 3-4m i de sørlige deler av Norge, derfor sliter de maksimalt for tiden. Lenke til kommentar
LederSau Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bilder i linken over ligger det noen bilder jeg tok til morraen i dag. de er tatt med SE k750i så kvaliteten er ikke topp. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 30 cm hvor? Da jeg måkte utenfor trappa her, så rakk deg meg til halsen, og da hadde jeg ikke måkka før. Jeg er 1.75 høy, hvor høyt er et hode? Bor i Arendal. Kom meg ikke på jobb i går, f.eks. "Det går ikke busser", fikk jeg vite av sjefen, og at det hadde vært to stk som hadde meldt frafall. Er det ikke i helga (søndag?) at været skulle bli bedre. Med all den snøen, så kan vel strømprisene synke litt? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare jeg som ikke har lagt merke til dette fryktelige snøkaoset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå