Kuldesjokk Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei. Som tittel sier er dette kortet 64-bit kompatibelt? Endret 22. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jepp. Det kunne du funnet ut på 5 sekunder via google. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Satt inn dette kortet i går kveld i kabinettet mitt, så nå sitter jeg å kobler kabler å greier. Kortet ser ut til å være drit bra. Dette står på komplett iallefall: Kompatible prosessorer Athlon 64, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2 Så ja. Dette kortet er kompitabelt med 64-bit ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Satt inn dette kortet i går kveld i kabinettet mitt, så nå sitter jeg å kobler kabler å greier. Kortet ser ut til å være drit bra. Dette står på komplett iallefall: Kompatible prosessorer Athlon 64, Athlon 64 FX, Athlon 64 X2 Så ja. Dette kortet er kompitabelt med 64-bit ja. 7998335[/snapback] Burde kanskje tenkt meg det selv Beklager unødvendig post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå