Gå til innhold

Særemne om Leonard Cohen

HeHauken

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha særemne om Leonard Cohen og ber i den forbindelse om hjelp til fakta av ulike slag. Alt fra coverversjoner av hans låter, soundtrack og nyttige internettsider hadde vært strålende. (det hade vært fint om usaklige poster som www.wikipedia.com osv. uteblir)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha særemne om Leonard Cohen og ber i den forbindelse om hjelp til fakta av ulike slag. Alt fra coverversjoner av hans låter, soundtrack og nyttige internettsider hadde vært strålende. (det hade vært fint om usaklige poster som www.wikipedia.com osv. uteblir)

På forhånd takk!

7997633[/snapback]

Liste over covere; http://www.leonardcohenfiles.com/test.html

Det er visstnok laget et album som heter "Cohen på norsk", med norske oversettelser av låtene hans. Det er verdt å nevne.

Lenke til kommentar
(det hade vært fint om usaklige poster som www.wikipedia.com osv. uteblir)

Så i stedet for sekundærinformasjon vil du heller at folk skal skrive oppgaven for deg..?

Hva har du så langt?

Hvilken vinkling har du valgt på oppgaven (profilen sier at du er født i '88, så jeg regner med at det ikke bare er en "skriv en stil om din favorittartist"-oppgave)?

Lenke til kommentar
(det hade vært fint om usaklige poster som www.wikipedia.com osv. uteblir)

Så i stedet for sekundærinformasjon vil du heller at folk skal skrive oppgaven for deg..?

Hva har du så langt?

Hvilken vinkling har du valgt på oppgaven (profilen sier at du er født i '88, så jeg regner med at det ikke bare er en "skriv en stil om din favorittartist"-oppgave)?

7998404[/snapback]

Jeg har lest to diktsamlinger, samt en roman. Har også sett dokumentaren "I'm Your Man", samt noen filmer der musikken hans er brukt.

Jeg har tenkt å vinkle det mot multikunstneren Cohen, med hovedvekt på hans diktning.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...