lain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fant 2 pcer igår som har stått i en bank, der var ingenting slettet. Syns det er skummelt jeg 8006025[/snapback] Ring vg, en bank som drives på den måten burde ikke få lov til å drive bank. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg fant 2 pcer igår som har stått i en bank, der var ingenting slettet. Syns det er skummelt jeg 8006025[/snapback] ligger sikkert ingenting av nytte på selve pc`n, alt går jo via servere... her ligger ihvertfall ingenting på maskinene, men ALT blir kjørt fra servere, enda så har vi nazi sikkerhet på harddisker her Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ring vg, en bank som drives på den måten burde ikke få lov til å drive bank. 8006035[/snapback] Tenkte jeg skulle se om det finnes noe på diskene. Pcene så ikke ut som de hadde blitt brukt så sykt mye. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 tror egentlig ikke du finner noe spennende, de fleste banker har hatt en eller annen form for sentralagrin/tynn klient sak i laaaaaaaaang tid. men kan jo være du finner en privat mail eller to Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Å overskrive hele disken med tilfeldig data er nok det mest effektive og praktiske. Så får man heller overskrive 2 ganger skulle man være skikkelig paranoid. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) her blir det gjort 21 ganger... IBAS sier det er garantert slettet etter 7 gangers overskriving, og at de ikke klarer å gjøre noe med data som har vært der da edit: 21 ganger er da for maskiner som skal brukes av private etterpå. mange blir ødelagt og oppbevart Endret 23. februar 2007 av aklla Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tok en gang 16 gangers total overskriving på en 80 GB disk Den sto å suste i 3 dager ^^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tenk hvordan det var for meg, jeg skulle fjerne 600GB med data - sikkert. Huff, det tok lang tid. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tenk hvordan det var for meg, jeg skulle fjerne 600GB med data - sikkert. Huff, det tok lang tid. 8007492[/snapback] Høhø, slikt er lærlinger til, bare synd jeg er lærling Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hadde en kompis som var SOSIALSJEF. På bærbar PC (!) hadde han mye spennede: incestsaker osv. osv. Den dagen PCn trengte service tok vi ut disken og slo en stor spiker igjennom..... :-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Den dagen PCn trengte service tok vi ut disken og slo en stor spiker igjennom..... :-)8021574[/snapback] Jeg hadde ikke følt meg sikker på den metoden. Hadde noen vært villig til å betale 10.000 kr for å finne navn i sånne saker så hadde de tatt disken og sendt den til IBAS. Se og Hør hadde sikkert betalt fett for sånne opplysninger. Det er virkelig dårlig moral av dere å risikere at andre får tak i innholdet på den måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå