Ustedalen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg har bestemt meg at jeg må ha meg et ganske så greit hjemmekinoanlegg. Selv har jeg litt smålyst til å koble denne til pcen også slik at jeg kan bruke disse høytalerene som pchøytalere i tillegg. Problemet er da å få plassert høytalene slik at du hører god og skikkelig lyd, og ikke får lyden bakenfra. Så et kjapt spørsmål, går dette ann å la seg gjøre? Tv og data side om side? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ja, det er ikke noe problem. Jeg vil anbefale denne pakken fra Eltek. Den forsterkeren har digital in og hvis lydkortet dit har digital ut er det veldig lett å koble det sammen. Endret 22. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Anbefaler forsterkeren sammen med c11'ere. Har ikke de høytalerne som følger med i pakken, så det blir vanskelig å vurdere dem. Ta en titt på squeezebox v.3. Den har jeg også, kanskje en løsning å vurdere. Endret 23. februar 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå