Rocket Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei Har en Hansol 920D 19" CRT skjerm som begynner å dra på åra nå.. har merka i det siste at den har begynt å bli mer og mer slitsom å se på. er liksom ikke noe spesielt jeg kan merke meg, som at den slår seg av eller noe sånt. kan vel mer forklares som at den er veldig uklar å lese tekst på, føles som jeg har på 60hz oppfriskningsrate, selv om den står på native oppløsning på 1280x1024@85hz. sliter litt med å lese teksten, den er liksom litt blurry og ting kan flyte litt i lag. har også merket når jeg spiller doom 3 at det er noe som virker som etterslep ellerno..svart er forferdelig tungt å se på, når jeg snur meg så ser jeg noenlunde tydelig noe som minner om ghosting. er dette noen tegn på at den omsider begynner å ta kvelden? skjermkortet er et powercolor x800pro. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 CRT-skjermer har ingen "native oppløsning" men derimot en maks opplsøning. Sjekk om du har knapp for degausing (avmagnetisering) på skjermen. Dette hjelper ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå