Furyfax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som klarer å plassere bilde jeg har vedlagt av felg på bilde av min bil. Prøver å se det for meg om det vil passe. Felgen er 18", jeg har bare mspaint innstallert og mitt resultat var begredelig. Om noen klarer å legge på disse felgene på bildene på en troverdig måte, vil jeg sette stor pris på det! Om du klarer å legge på noe skjørt og frontleppe, eyelids.. så hadde vært veldig hyggelig, men er mest interessert i å se om disse felgene kan passe til bilen. Har dessverre ikke noe mer sidestilt bilde av bilen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Post heller på Forum > Digital foto og video > Bilderedigering og programvare > Visuell kreativitet Send en melding til en moderator og ba han flytte tråden Du får bedre svar i riktig kategori. Mange som "styler" biler der. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Eg suge i å tegne på pcen. Men har nå sotte 1 times tid med PAINT.NET og fått dette resultatet. Synes det var et OK forsøk for første gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Suger?? Du er flink, jo!! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, ser jo HELT ekte ut! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Sota vinduer og felger.. Sånn ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå