scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) dama mi slo opp med meg etter at vi hadde vært sammen i 3 år.. hun slo faktisk opp OVER TELEFON!! som om hun ikke kunne møte meg og si det har dere noen forslag som kan hjelpe meg med å komme over dette ? jeg vil bare ha noen å snakke med da dama mi slo opp etter at vi hadde vært sammen i 3 år Endret 22. februar 2007 av scythe Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 jeg vil bare ha noen å snakke med da dama mi slo opp etter at vi hadde vært sammen i 3 år 7997086[/snapback] Oida. Hvordan skjedde det? Burde endre tråden til :Dama slo opp med meg.. Da får den leve, også kan vi snakke sammen om det. Derfor vi i OT-forumet er her Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Cmon hvordan slo hun opp? var det en "slem" eller "mild" måte? Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Cmon hvordan slo hun opp?var det en "slem" eller "mild" måte? 7997127[/snapback] hun bare sa over telefon... "dette går ikke lenger" "jeg slår opp" også la hun på uten noen forklaring på hvorfor Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) outch ...det var ikke veldig "mildt" henger du mye med venner? pleier å hjelpe Endret 22. februar 2007 av rambo-gutt Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Oppsøk henne, og krev forklaring. Sånn at du vet om du kan gjøre noe annerledes til neste forhold Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 outch ...det var ikke veldig "mildt"henger du mye med venner? pleier å hjelpe 7997158[/snapback] har prøvd , men klarer ikke å slutte å tenke på henne Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Oppsøk henne, og krev forklaring. Sånn at du vet om du kan gjøre noe annerledes til neste forhold 7997160[/snapback] det skal jeg faktisk gjøre! imorgen skal jeg spørre henne hvorfor.. vi hadde det veldig fint sammen så kan egentlig tenkes at hun hadde en annen Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ikke oppsøk henne og ikke krev noen forklaring. I beste fall så får du en godt oppdiktet løgn. Dette vet jeg av erfaring! Det eneste du vil lære til neste gang er at du kastet bort masse tid etter at det var slutt med å prøve å få vite hvorfor. Men på den andre siden så e det kanskje bra å lære dette slik at når du blir dumpet neste gang så sier du OK og spaserer videre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Støtter Mr.Villa. Du får ikke noen ordentlig forklaring uansett. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kan jo tenkes man ikke får noen god forklaring, men jeg vet av egen erfaring hvor utrolig vanskelig det er når man ikke får en forklaring i det hele tatt. Jeg ville helt sikkert oppsøkt hun selv, om jeg var deg. Skylder såpass som en forklaring etter å ha vært sammen såpass lenge, men om du faktisk får det er en annen sak desverre... Du får nok vite det etter en tid, når du selv har kommet over henne. Er nesten bare en ting å gjøre, å treffe andre damer, uansett hvor vanskelig det er. Plutselig dukker det opp en, og du tenker "hvorfor var jeg så lei meg? finnes jo mange andre søte jenter" Og hvis ikke, så leger tiden alle sår, om du er tålmodig nok Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hvor gamle er du? bare lurer Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hvor gamle er du? bare lurer 8012551[/snapback] For du oppfører deg såå mye voksnere? Synes ikke han her har oppført seg så barnslig jeg da..? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hvor gamle er du? bare lurer 8012551[/snapback] For du oppfører deg såå mye voksnere? Synes ikke han her har oppført seg så barnslig jeg da..? 8012717[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For du oppfører deg såå mye voksnere? Synes ikke han her har oppført seg så barnslig jeg da..? 8012717[/snapback] Haha, årets utsagn! Han har ikke sagt en dritt om å være barnslig eller at han mener noen er umodne. Patetisk, det der Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hvor gamle er du? bare lurer 8012551[/snapback] For du oppfører deg såå mye voksnere? Synes ikke han her har oppført seg så barnslig jeg da..? 8012717[/snapback] Ikke drit deg ut da. Er greit nok at trevakt sier mye merkelig, men fint om du venter til han faktisk gjør det før du skyter deg selv i foten Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) hvor gamle er du? bare lurer 8012551[/snapback] For du oppfører deg såå mye voksnere? Synes ikke han her har oppført seg så barnslig jeg da..? 8012717[/snapback] Han spurte kanskje, fordi jo yngre en er, jo enklere er det å ta den enkle løsningen. Min eks dumpa meg over sms, og nektet egentlig å si hvorfor. Uansett syns jeg synd i trådstarter, det var en feig måte å forsvinne ut av forholdet i mine øyne. Endret 25. februar 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå