Gå til innhold

Beste gratis virusprogram

Zonda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carefull!

Antivirus-programmer er faktisk noe man burde betale for.

Noe av det viktigste med et antivirus-program er oppdateringene. Et selskap som gir bort programvaren sin har mindre midler å vidreutvikle programvare og oppdateringer for, og produktet du får lider ofte av dette.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-06 15:22, skrev Domino:

Carefull!

Antivirus-programmer er faktisk noe man burde betale for.

Noe av det viktigste med et antivirus-program er oppdateringene. Et selskap som gir bort programvaren sin har mindre midler å vidreutvikle programvare og oppdateringer for, og produktet du får lider ofte av dette.

Selvsagt skal man være forsiktig når man velger et antivirusprogram. Men det å betale for slike programmer gjør ikke programmet nødvendigvis bedre. Dette er kanskje bare noe du tror?

Hvis du kan vise til nettsider som støtter det du sier, kan du gjerne vise disse her!

Lenke til kommentar

Quote:

Selvsagt skal man være forsiktig når man velger et antivirusprogram. Men det å betale for slike programmer gjør ikke programmet nødvendigvis bedre. Dette er kanskje bare noe du tror?

Hvis du kan vise til nettsider som støtter det du sier, kan du gjerne vise disse her!

Nettsider? Jeg har mye bedre backup for hva jeg sier her en tester på en nettside. (jobber i bransjen)

Nei, å betale for et program gjør det ikke nødvendigvis bedre (hvor nødvendigvis er stikkordet), men i gjennomsnitt er nok kvaliteten bedre på payware i dette området.

Jeg sier med andre ord ikke at gratis antivirus ER dårligere, men risikoen for dette er mye større og flere av programmene er helt klart dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...