Zonda Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hvilket gratis virusprogram er det beste? Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det finnes en del alternativer og ingen av dem er "best" mener jeg. Jeg bruker selv AVG og er ganske fornøyd. De to viktigste egenskapene til et bra antivirusprogram er at det oppdateres ofte og at du ikke behøver å restarte Windows når oppdatering installeres. Her finner du flere gratis antivirus: http://www.windows.no/win_dl.php Lenke til kommentar
Domino Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Carefull! Antivirus-programmer er faktisk noe man burde betale for. Noe av det viktigste med et antivirus-program er oppdateringene. Et selskap som gir bort programvaren sin har mindre midler å vidreutvikle programvare og oppdateringer for, og produktet du får lider ofte av dette. Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 15:22, skrev Domino:Carefull!Antivirus-programmer er faktisk noe man burde betale for.Noe av det viktigste med et antivirus-program er oppdateringene. Et selskap som gir bort programvaren sin har mindre midler å vidreutvikle programvare og oppdateringer for, og produktet du får lider ofte av dette. Selvsagt skal man være forsiktig når man velger et antivirusprogram. Men det å betale for slike programmer gjør ikke programmet nødvendigvis bedre. Dette er kanskje bare noe du tror? Hvis du kan vise til nettsider som støtter det du sier, kan du gjerne vise disse her! Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 AVG er altså helt gratis. Det er ikke noe monkeybusiness med den der registreringen sant? Lenke til kommentar
abjork Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Om du har Windows XP installert kan du like gjerne bruke denne. Jeg har testet den mot http://scan.sygate.com/ og den var potte tett med standard innstillinger. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Har win98SE Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Quote: AVG er altså helt gratis. Ja Lenke til kommentar
Domino Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Selvsagt skal man være forsiktig når man velger et antivirusprogram. Men det å betale for slike programmer gjør ikke programmet nødvendigvis bedre. Dette er kanskje bare noe du tror?Hvis du kan vise til nettsider som støtter det du sier, kan du gjerne vise disse her! Nettsider? Jeg har mye bedre backup for hva jeg sier her en tester på en nettside. (jobber i bransjen) Nei, å betale for et program gjør det ikke nødvendigvis bedre (hvor nødvendigvis er stikkordet), men i gjennomsnitt er nok kvaliteten bedre på payware i dette området. Jeg sier med andre ord ikke at gratis antivirus ER dårligere, men risikoen for dette er mye større og flere av programmene er helt klart dårligere. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Software blir freeware med bredbånd Trust in Copyleft - Fuck Copyright Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå