haagen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei. Jeg innstalere windowsXP på nytt, og etter det får jeg ikke boota linux mere, grub er ikke det mere når jeg starte opp, ubuntu som det er snakk om. Har noen dokumenter der jeg gjærne skulle hatt. Og noen som vet når neste versjon av ubuntu kommer? Endret 22. februar 2007 av haagen Lenke til kommentar
DevilsDecoy Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Med mindre du har slettet Linux-partisjonen din er det bare Windows som har byttet ut GRUB med sin egen bootloader. Tror det som står på ubuntuguide.org bør fungere: http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#Ho...ws_installation Lenke til kommentar
haagen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Nei linux partisjonene mine er enda der, skal ta en titt på den guiden Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 tror final release av fiesty fawn kommer 19 april. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Windows er desverre så teit at den skriver over enhver bootloader, uten å spørre først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå