Mala Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Dette er ein tittel eg ser veldig mye frem til, spesielt pga. kontrollsystemet som etter sigende ser ut til å holde bra mål i dette spillet. Støtte med opptil 4 spiller split-screen blir nok ein suksess her i gården ihvertfall. Så kan vi også trøste oss med dette; "The visuals in the game are a few cuts above the PS2 game and feature smoother performance and cleaner detail. Though there isn't a vast improvement over the PS2 visuals, the game definitely looks good." Endelig eit FPS med grei grafikk hehe,tom bedre enn PS2 MOH:Vanguard Hands-On IGN har ogsaa tatt ein kikk paa spillet. IGN Hands-On De er ogsaa ganske positive til tittelen Endret 23. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det ser bra ut, men man vet jo aldri helt hva EA leverer til slutt. Men etter et mislykket kjøp i Red Steel har jeg hatt dette på radaren en stund som mitt spillkjøp nummer 2 til wii. Håper fps-oppsettet sitter skikkelig denne gangen da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Men iog med at EA har opprettet eit eget studio for utvikling av spil til Wii kan vi ihvertfall leve i håpet om eit vel utført arbeid, sjøl om det er mye å be om fra den kanten. Forøvrig syns eg ikkje Red Steel var så dårlig som folk skulle ha det til Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Forøvrig syns eg ikkje Red Steel var så dårlig som folk skulle ha det til 7996955[/snapback] Enig i det egentlig. Lukta litt rush, men ellers en gunstig tittel. Kontrollene gikk jo fint når man først ble vant til dem, men skal innrømme Ubisoft kunne gjort et par ting mindre tungvint med styreoppsettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Det var først og fremst de uttallige og rare bug'ene i Red Steel som fikk meg å legge spillet halvspilt på hylla. Ikke noe er så irriterende som å dø i en vanskelig sverdkamp kun fordi det plutselig står en gjøk i dør og skyter på deg. Syntes heller ikke kontrollene er noe særlig gode. Det går jo bra så lenge jeg står stille, men å løpe rundt og skyte samtidig er ikke noe jeg ikke mestrer særlig bra. Det er mulig det har med øvelse å gjøre, men jeg sitter liksom med inntrykket at det kunne vært bedre. Jeg har vel og merke fullført spillet i ettertid, og sliter ennå. Derfor håper jeg EA klarer det bedre, elles er jeg redd vi må vente på Metroid Prime 3 før vi får noen skikkelige kontrollere i fps-spill til wii. Endret 22. februar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 I og med at MP3 er utsatt igjen kan det bli lenge til, skulle vel oprinnelig komme tidlig i 07 det? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ærk, nedtur hvis det er utsatt da. Får håpe de benytter tiden godt og perfeksjonerer spillet. Vil påstå det er plagsomt lite konkrete release-datoer blant Wii-titlene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Denne "ferdig når det er ferdig" politikken er irriterende ja, men til syvende og sist kommer det oss forbukere til gode når vi endelig sitter med faenskapen mellom henda Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Regner med at jeg går i anskaffelse av dette spillet ja. FPS på Wii er ganske underholdende. Får nesten PC-følelsen. Forhåpentligvis blir dette en solid tittel som inspirerer til flere FPS på Wii framover. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan ikke si at grafikken imponerer stort, men... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Kan ikke si at grafikken imponerer stort, men... 7997615[/snapback] Denne gangen er det faktisk bedre enn PS2, det må da sies å vere ein liten bragd for Wii og utviklerene.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan ikke si at grafikken imponerer stort, men... 7997615[/snapback] Denne gangen er det faktisk bedre enn PS2, det må da sies å vere ein liten bragd for Wii og utviklerene.... 7998615[/snapback] Egentlig ikke. Spesielt siden Factor 5 klarte å presse Gamecube til å smekke ut all verdens av bump-maps osv. Og det på et lanseringsspill i 2001. Jeg lar meg ikke imponere av utviklerene før de i det hele tatt tar i bruk TEV-enheten på Wii... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det bare meg denne linke ikke fungerer for? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Det var da meint som ein spøk mtp. Wii`s mange lekre spill som er ute pr. dato Men ja, Factor5 er mestere til å presse konsollen for det den er verdt. Rogue Leader er eit utrolig lekkert spill den dag i dag syns eg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Skjønte jo det da forsåvidt. Sier vel litt om utviklerene så langt på Wii, siden et lanseringsspill på Gamecube i 2001, knuser alt som har blitt sett på Wii så langt (av lanserte spill). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå