powerpolar Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Yo folkens, vi er en gruppe på fire barskinger fra Jessheim som har nettopp laget en rap gruppe og nå sluppet vår første sang. Den er inspirert av World of Warcraft og dere kan høre den her. Download Gnomes_Er_Stygge.zip Si hva dere synes her eller send en mail til vår producer: [email protected]! Her er teksten: Yo.. yo.. vi mounter rundt i azeroth farmer noobs og spytter på goth's vi er anerkjent på land og vann det er ingen tvil om at vi ganke kan den syke pom-pyro'n er vill til og med paladins blir grill vi er old school grand marshal hele gjengen så alle dere noobs kan faen meg bare holde sengen For vi er de Farlige Fire Og vi kan ikke bli bestukked med lire! Shaman, Rogue, Mage og Warlock bare vent så har dere fått nok For vi er de Farlige Fire Og når du ligger død vil du neppe flire! Vi legger stygge gnomes under oss De kan faen ikke sloss Små krabater med heslige tryner Ingen nåde når frostboltene lyner Vi har drept 3000 gnomes Og vi brenner lett deres homes Vi er no gærne gutter mens vi de små gnomes kutter Yo sap mate, vår standing er one vårt pvp reportuar er på flere megatonn vårt gear er lilla som en tyrkisk due og du er grønn som en jævla flue vi eier både deg og guilden din dere er noen små dritunger uten skills når jeg ser på statsen har du 0 kills vi ruler ogrimmar, IF og det som er du kommer ikke unna oss i denne verdenen her ja nå er du sikkert blitt lei blitt ganket 1000 ganger av meg skrevet ticket til GM og skreket til mamma gjømmer deg i safezones i alle landa tenk på en ting når du reroller pve ikke glem alle gangene jeg aimedshotta deg fra et tre du sprang fra graveyard en atter gang og skreik deg gjennom natten lang We are the Ferocious Four The real gangsters of the western world We strike like crisp lightning And there won't be any much fighting We own you so hard You're a sorry little tard Goodbye for now little gnome Think about us when you're hearthstoning home! Endret 22. februar 2007 av powerpolar Lenke til kommentar
Sordal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) hahahahahahhahHAhahahahahahhaha, den va faen mæ rå! + at dåkker så fet ut Endret 21. februar 2007 av Sordal Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvilket realm spiller dere på? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er det latterligste jeg har hørt, grusomt stygge smurfestemmer, dårlige rim, dårlig beat. Laget slik musikk når jeg var 12 år gammel. Men dere er kanskje 12 år gamle? Har jeg spillt med dere, så skal jeg delete accounten med en gang. Sorry, men dette var bare for TRAGISK Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Angrer på at jeg brukte tid på å laste ned driten Lenke til kommentar
ole-jakob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva skal man si? Dette var dårlig, og det vet dere trolig selv også Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er dette seriøst? Noe så utrolig dårlig Lenke til kommentar
Skrellaren Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 My ears are bleeding! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 fra Jessheim? Og jeg som synes Diaz er flaut nok for oss som bor i nærheten. Nå ble jeg bare trist. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg vil ha tilbake tre minutter av livet mitt. Dette var bare for dårlig. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det sugde som ikke noe annet jeg vet om. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Var kanskje ikke det beste jeg har hørt før nei. For alt det jeg veit, så er det en person som har laga hele sangen alene Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 så kritiske dere var da ^^ har ikke hørt den enda men nå tror jeg ikke jeg tør Lenke til kommentar
knux Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sluttet å lese etter "Yo", dere ser latterlig ut, og det er wiggers og. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 La oss si det sånn.... Ikke si opp dag jobbene deres... men, jeg lo. Mest fordi den var skikkelig dårlig xD Lenke til kommentar
maskin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette kan ikke beskrives med ord! Lenke til kommentar
powerpolar Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 La til tekstene for de som ønsker de! Dette kommer til å bli en knallhit som blir husket like lenge som leeroy! Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kanon bra. Drit rå tekst!!1 Denne kommer til å bli en slager! Der er den nye Skymarshal! Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sorry ass gutta.. Den var direkte dårlig! Fikk ikke med meg noe i teksten siden den ikke var fengende i det hele tatt.. 1'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg