Gå til innhold

ps2 spill med clutch?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler nesten. Ps2 utgaven av Richard Burns Rally bruker autoclutch, og jeg har ikke sett noe sted man kan endre på det. Jeg vet PC gutta kan bruke manuell clutch, men om det er via en patch eller ikke vet da f. Men har du G25 bør du seriøst investere i noen gode spill på pc uansett.

Lenke til kommentar

D1 gp har clutch, men det vet du jo alt, du har jo spurt i utallige poster nå... D1 gp finnes ikke i PAL versjon tror jeg...

Regner også med at Test Drive unlimited kommer med støtte for clutch til ps2, det kan jeg evt bekrefte for deg så fort spiller er ute

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
D1 gp har clutch, men det vet du jo alt, du har jo spurt i utallige poster nå... D1 gp finnes ikke i PAL versjon tror jeg...

Regner også med at Test Drive unlimited kommer med støtte for clutch til ps2, det kan jeg evt bekrefte for deg så fort spiller er ute

8007551[/snapback]

ja det hadde vert fint hvis du kan sende meg en pm å bekrefte det!!

Lenke til kommentar

Jøss... jeg ante ikke at det fantes bilspill med manuell clutch i det heletatt jeg.

Jeg er ikke så fryktelig glad i bilspill, men hadde jeg funnet et med manuell clutch, kunne det nesten være en god grunn til å kjøpe det. (Men vis resten er helt ræva, så holder det selvfølgelig ikke.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...