Maginho Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når jeg har logget inn på brukeren min, kan jeg ikke foreta meg noe som helst. Musepekeren er der, men jeg kan ikke trykke på noe som helst. Dette er en alvorlig feil, og jeg trenger hjelp umiddelbart! Lenke til kommentar
Avance Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kan du skrive PC-spesifikasjonene? Tror nok du må installere OS på nytt. Lenke til kommentar
Don Spiff Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde samme problem for en tid tilbake. Det som var problemet mitt var at brukeren min hadde blitt noe merkelig og nektet å starte "explorer.exe" i oppstarten. Løsningen min ble da å starte "explorer.exe" selv via oppgavebahndlingen, gå inn i brukeradministrasjon, opprette en ny administrator bruker, restarte og logge på med den nye brukeren. Det hadde vært bedre med en reinstall for min del men dette ga meg ihvertfall muligheten til å få ut noen av filene mine før jeg re-installerte. (jeg re-installerte ikke fordi jeg var på LAN da dette skjedde og hadde ikke min egen WinXP skive i nærheten.) Håper dette er til noe hjelp - Don Spiff - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå