Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter, skjermen blank!

Anbefalte innlegg

Har akkurat bygd meg en egen pc for første gang, når jeg starter den opp er alt ok. Starter opp helt normalt, alt høres bra ut og ikke no virker feil.

Men det som er problemet er her at det ikke skjer noe på skjermen, ingen bios eller noe...!?!? Har jo gått over alle komponetene flere ganger og finner lissom ikke helt feilen.

Noen som har et tips eller vet hva som kan være galt?

HovedKort: Asus 650 i

Skjermkort: GeForce 8800 GTS 640

Prosessor: Intel Dualcore E6600

Ram: Geil 2 gig DDR2 800 MhZ

Noe mer? Bare og spørre

Endret av Nophalax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortet er snart 24 timer gammelt, så ser ikke noe feil i det...:(

Kommer foresten noen pip,

Først et langt så 3 korte, jeg vet at dette betyr at det er en feil eller noe hvis jeg ikke tar helt feil, men i boken til hovedkortet står det IKKE noe som helst om denne pipingen:(

Endret av Nophalax
Lenke til kommentar

det er nok skjermkortet det er noe galt med ja.

har du satt det skikkelig nedi?

regner med det er et pci express kort du har nå, og ditt gamle var agp så det er nok derfor det gamle kortet ikke passer.

prøv med et annet pci express kort hvis du har mulighet for det eller prøv med ditt kort i en annen maskin med støtte for pci express

Lenke til kommentar

Vell, alle kabler er festet og allting, det jeg har gjort er og kontakte komplett for og spørre de hva jeg kan gjøre, endten får jeg sikkert et nytt kort eller en eller annen form for løsning, for og si det sånn, støtter teorien om at det er noe galt med kortet:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...