Axes Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Her er sykkelen min som jeg kjøpte i Desember, har kjørt den 1 gang, har mekket hele vinteren.. stylet den opp skikkelig Kommer mer info senere Comments! Heisann. Nå på lørdag, så dro vi til ett sted uttafor elverum og tittet på en crosser. Det var en Honda CR250 2004mod. Eneste "feil" var att det manglet 2-3 skruer til plasten, holkene var slitte og ny plast kunne gjort seg. Ellers så hadde den ganske nye dekk, han hadde kjørt 20 timer med den til sammen. Han sa han kjørte som en pingle, så han utnyttet aldri crossen fullt. Han hadde luftet demperne jevnlig, skiftet og vasket filteret jevnlig, smørt og fyllt på alt som trengs jevnlig. Crossen så rett og slett bra ut. Så fikk jeg med nytt bakdekk, nytt stempel, radiatordeksler, ny bakskjerm, 2 luftfilter, instruksjonsbok, hjelm, skjellett, effekt annlegg (satt på, fikk med original annlegget nylakkert og fint.) og sal. Han skulle egentlig ha 27-800,- for den, men han hadde en pris på 25.000 da, så startet jeg på 20 og endte på 23.000. Syns dette var ett knallkjøp! Sykkelen går som bare faen, nok av hester i den! Bilde kommer senere, skal fikse med ny plast, holker og andre diverse deler. Hilsen en storfornøyd kar! EDIT: Bilder kommer til helgen/uka. UPDATE! Torsdag 08.02.2007 Nå er det en stund siden dere så denne tråden sikkert, men nå kommer jeg med bilder! Mangler å varmalakke potta svart og sette på nye styret og ta en vask med stimern... dette skjer når det begynner å bli varmt, altfor kaldt å skru nå Genial bensinkanne fra Ufo dette må man ha vettu, kjøpte "skiverenser" neste til venstre øverst, kostet 200kr, fjerner faen i meg alt! gamle setet og styret nye styrefestene + hendesfeste til clutchen blitt mye pakker i det siste ja dette er tag styret som skal på, evig fett Satt inn crossern på rommet jeg:) Dette bilde sier sitt Endret 22. februar 2007 av Axes Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 såg fet ut den ! . hva har du gjort med den ? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Skiftet styret, holker, styrefester, plastikk, dekaler, bremseklosser, smørt alle lagrer, nytt sete (har trekkt om det gamle nå), demontert hele crossern å vasket å smørt alt... Mangler å slå ut en liten bulk (har ikke noe å si, kunn utsendetmessig), så varmlakkere svanehalsen og skifte styrebro til fatbar clamps. Endret 22. februar 2007 av Axes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå