Stian-89 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lurer på om det er noen her inne som har vært lærling hos Statoil og eventuelt kan fortelle meg litt om hvordan det var. Har søkt på stilling som elektrikerlærling der, og er blitt innkalt til intervju den 13. mars. Er det flere her inne som har søkt? Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Statoil er nok en av det beste plassene å få lærlingeplass i Norge. Anbefaler deg å prøve å komme offshore(og på en ny plattform). Da jobber 2 uker og har fri 4 uker. Som lærling blir du sendt på mye kurs i friperiodene som du får bra betalt for. Du får veldig bra oppfølging og kommer til å lære veldig masse. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 56 av 134 lærlinger skal på sokkel. Info. Skal selvfølgelig gjøre mitt beste på intervjuet, men vet at det er veldig liten sjans for å få jobb. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 56 av 134 lærlinger skal på sokkel.Info. Skal selvfølgelig gjøre mitt beste på intervjuet, men vet at det er veldig liten sjans for å få jobb. 8012459[/snapback] Hvorfor tror du at du ikke får lælingplass? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Fordi det sikkert er en god del som skal på intervju, og at sjansen for at akkurat jeg skiller meg ut i positiv retning ikke er så stor.. Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Når du først har kommet til intervju er sjansene dine gode for å få jobb. Tenk igjennom på forhånd svar på standard spørsmål, vær positiv, og les deg litt opp på hva Statoil egentlig er. Du vil sikkert få noen faglige spørsmål og. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for tipsene.. Pratet med en som hadde vært på intervju med Statoil tidligere, han sa at han fikk mange spørsmål i løpet av de 45 minuttene intervjuet varte (teoretiske spørsmål og spørsmål om hva foreldrene jobbet med). Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Fikk jobb på plattformen Veslefrikk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gratulele, bli sikket en fin jobb. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 gratulerer Håper du vil trives Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 gratulerer, statoil er noe av det beste du kan havne innen! nå kan du bare sette deg tilbake og sol deg i glansen Det hadde hvertfall jeg gjort Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer så mye! Du kommer til å få en fin tid og lære masse! Vet du hvor mange lærlinger Statoil tok inn offshore i år og hvilke plattformer de havnet på? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 De skulle ta inn 4 offshore, men tror kanskje det ble utvidet til 5 siden de sa jeg fikk et spesielt tilbud, Veslefrikk skulle egentlig ikke ta inn lærlinger. Fikk vite de 4 andre plattformene på intervjuet, men kan ikke si jeg husker hvilke de var. Gullfaks i alle fall, og muligens Troll (+ 2 til som jeg ikke husker). Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En kompis av meg fikk læreplass i statoil som elektriker nå. Har ikke snakket med han skikkelig enda pga at jeg selv er i nordsjøen nå. Mulig dere treffes da Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Mulig det ja Hvilken plattform skal han arbeide på? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vet ikke enda, skal ta å snakke med han når eg har mulighet. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ok. Treffer han vel kanskje på kurs. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hvor mye tjener en elektrikker lærling på statoil da? Whops. Såg ikke at dette var en så gammel tråd. Beklager bumpen. xD Endret 12. januar 2012 av Papirkurven 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå