Frigg33 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg føler at alle mener at Gerrard er for god for Liverpool, hvordan har dette seg? Er Liverpool en dårlig klubb? Vinner dårlige klubber champions league og eier barcelona 2-1? Og hvilken klubb skulle Stevie G. gått til ?... Manu??.. Tror Gerrard hater Manu for mye til det...Real Madrid??.. som ikke vinner noe som helst uansett hvor mange av verdens beste spillere de kjøper.. eller kanskje joine Buffon, Del Piero, Nedved, Zanetti og Trezeguet i Juventus i serie B(!!)... Tror nok at alle disse kommetarene om at Gerrard er for god for Liverpool og at han bør skifte klubb bare er patetiske forsøk på å lokke han til klubben sin , barca i dette filfelle. Les hva vg skriver om at "barca-stjerne" råder gerrard til å bytte klubb Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og hvilken klubb skulle Stevie G. gått til ?... Manu??.. Tror Gerrard hater Manu for mye til det...Real Madrid??.. som ikke vinner noe som helst uansett hvor mange av verdens beste spillere de kjøper.. eller kanskje joine Buffon, Del Piero, Nedved, Zanetti og Trezeguet i Juventus i serie B(!!)... For å ta det siste først.....det tar vel ikke så lang tid før Juventus er tilbake i Serie A. Veit ikke når sesongen der er ferdig, men det er vel sånn omtrent samtidig med PL. Og en overgang er vel uansett ikke aktuelt før etter sesongslutt. Men aktuelle klubber? Vel, jeg tror neppe Man. Utd er aktuelt....men man skal aldri si aldri......har skjedd mye sære ting i det landet der. Barcelona er jo en mulighet, sammen med noen italienske klubber, Roma, Milan og Juventus kanskje.... Real Madrid er vel kanskje det heteste tipset. De henter jo inn dem de vil ha uansett. Nå er ikke jeg noen fan av noen av de nevnte lagene her, men har litt sansen for Barca. Men Steven Gerrard er en meget god spiller, som sikkert kunne ha gjort det bra både i Spania og Italia. Men mitt råtips er at han blir i Liverpool. Pantera Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og hvilken klubb skulle Stevie G. gått til ?... Manu??.. Tror Gerrard hater Manu for mye til det...Real Madrid??.. som ikke vinner noe som helst uansett hvor mange av verdens beste spillere de kjøper.. eller kanskje joine Buffon, Del Piero, Nedved, Zanetti og Trezeguet i Juventus i serie B(!!)... For å ta det siste først.....det tar vel ikke så lang tid før Juventus er tilbake i Serie A. Veit ikke når sesongen der er ferdig, men det er vel sånn omtrent samtidig med PL. Og en overgang er vel uansett ikke aktuelt før etter sesongslutt. Men aktuelle klubber? Vel, jeg tror neppe Man. Utd er aktuelt....men man skal aldri si aldri......har skjedd mye sære ting i det landet der. Barcelona er jo en mulighet, sammen med noen italienske klubber, Roma, Milan og Juventus kanskje.... Real Madrid er vel kanskje det heteste tipset. De henter jo inn dem de vil ha uansett. Nå er ikke jeg noen fan av noen av de nevnte lagene her, men har litt sansen for Barca. Men Steven Gerrard er en meget god spiller, som sikkert kunne ha gjort det bra både i Spania og Italia. Men mitt råtips er at han blir i Liverpool. Pantera 7996954[/snapback] trur han blir i lfc da de får noen NYe og gode forsterkninger så blir nok han:) Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 etter uttalelsene hans å dømme, så er han innstilt på å bli i Liverpool ut karrieren. Og dette er det eneste logiske valget. Han vil aldri reise til en annen PL-klubb, av åpenbare grunner, Etter at det stormet som værst i forifjor innså han at det ikke var noe vits i å dra til en annen klubb: "hvem skal jeg vise troféer jeg eventuelt vinner i en annen klubb til?" uttalte han i dokumentaren "Steven Gerrard - a year in my life". Dessuten er det eneste han mangler å vinne med liverpool PL. CL vet han jo at laget er kapabel til å vinne. Og 1 PL-seier vil nok veie mye mer en eventuelt 3-4 ligaseire i Serie-A eller La Liga. Ingen vil dessuten si at en PL-tittel til Liverpool i løpet av de neste 3-4 årene er usannsynlig. Og nå som Liverpool har nye eiere er det god grunn til å se lyst på framtida Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Tror og håper at Gerrard blir i Liverpool ut karrieren ja.. Kan ikke se for meg han i en annen i en annen klubb. Hvis han bytter så mister Liverpool mye av sjelen sin. EDIT: Rettet forferdelig skrivefeil Endret 22. februar 2007 av suppesaft Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Tror og håper at Gerrard blir i Liverpool ut sesongen ja.. Kan ikke se for meg han i en annen i en annen klubb. Hvis han bytter så mister Liverpool mye av sjelen sin. 8000003[/snapback] "Sesongen"? "Karrieren" passer vel bedre. Edit: leif Endret 22. februar 2007 av Swome Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 ja sorry.. mente karrieren My bad! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 For et par sesonger siden hadde det ikke gjort så mye om Gerrard hadde forlatt Liverpool, da var han faktisk litt for god for Liverpool. Men jeg syns det er annerledes nå. Nå har Liverpool en av de beste sentrale midtbanene i Premier League, om ikke den beste. Og hvis Gerrard noen gang finner på å forlate Liverpool, hvilken klubb drar han til da? Neppe til en annen engesk en. Kanskje Chelsea hvis de tilbyr han ekstremt mye penger, men jeg tviler på at han noen gang forlater Liverpool til fordel for en annen engelsk klubb. Juventus har tidligere vist interesse og til neste år regner jeg med at de er tilbake i Serie A ettersom at de har full kontroll i Serie B. Men tror ikke Gerrard kommer til å forlate Liverpool. De har nok tapt kampen om ligagullet men de er fullt med i kampen om å vinne Champions League. Starter de bedre i Premier League neste sesong blir de nok til å kjempe om gullet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 For et par sesonger siden hadde det ikke gjort så mye om Gerrard hadde forlatt Liverpool, da var han faktisk litt for god for Liverpool. Men jeg syns det er annerledes nå. Nå har Liverpool en av de beste sentrale midtbanene i Premier League, om ikke den beste. Det er vel kanskje derfor han er så ettertraktet og da. Kommer det en klubb med nok cash på bordet, så bytter han klubb.....sånn er det bare. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå