Gå til innhold

Bilder av dine folk på WoW!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!:

9133887[/snapback]

 

laugh.gif ah må bare le. er så patetisk med priv servere... Stick to the read deal plx

 

Aha, og model changing er ikke patetisk?

9134588[/snapback]

Greit. Du "arresterte meg" :hrm: Skal ikke si at jeg er så veldig mye bedre, men jeg vil si at screens fra priv servere der du har uberarmour osv er mer "patetisk" en at jeg f.eks har changa model på char min. å når vi er inne på det: gir det meg noen fordeler? nope. hva er problemet med det?

Endret av Freak627
Lenke til kommentar
Enig, skjønner ikke hvilke fordeler du får ut av det.

Vil gjerne ha det selv jeg tbh, blir dritt lei alliance og rerolle er ikke et alternativ  :thumbdown:

9136135[/snapback]

ikke sant! jeg ble lei gnome, og synes f.eks at undead er har mye kulere casting look en den teite casting animasjonen til gnomes. skjønner ikke at enkelte folk lager så big deal av det enkelte ganger :thumbdown:

Endret av Freak627
Lenke til kommentar
:!:

9133887[/snapback]

 

laugh.gif ah må bare le. er så patetisk med priv servere... Stick to the read deal plx

 

Aha, og model changing er ikke patetisk?

9134588[/snapback]

Greit. Du "arresterte meg" :hrm: Skal ikke si at jeg er så veldig mye bedre, men jeg vil si at screens fra priv servere der du har uberarmour osv er mer "patetisk" en at jeg f.eks har changa model på char min. å når vi er inne på det: gir det meg noen fordeler? nope. hva er problemet med det?

9135202[/snapback]

 

Problemet er at du kan bli banna av model changing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:D Roguen min.

 

post-22560-1185481485_thumb.jpg

 

 

Med ordentlig gear på. :p Har 2000 arena points nå, så da blir det ny dagger. (Kjipt du ikke ser mongoose på den jeg har nå :/)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-22560-1185481510_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
:!:

9133887[/snapback]

 

laugh.gif ah må bare le. er så patetisk med priv servere... Stick to the read deal plx

 

Aha, og model changing er ikke patetisk?

9134588[/snapback]

 

Patetisk? Hva gjør endring av modeller patetisk? Om modellene endres for å gi personen som endrer dem fordeler over andre vil jeg si at det er en smule teit og feigt, men om man ikke liker å se ut som et fjols ser jeg ikke problemet med endring av modeller. Det går jo ikke ut over andre folk heller.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...